„Tarpvalstybinio aviacijos komiteto (MAK) atstovai ir specialistai iš Lenkijos išvyko į Ameriką tirti drauge su JAV transporto saugumo biuro (NTSB) ekspertais išlikusios lėktuvo Tu–154 M Nr.101 ankstyvojo įspėjimo apie priartėjimą prie žemės sistemos (TAWS) ją pagaminusiose įmonėse“, – antradienį pranešė MAK.
MAK duomenimis, ekspertai drauge su specialistais iš Lenkijos toliau tirs Lenkijos pateiktą dokumentaciją apie lėktuvo Tu–154 įgulos profesinį pasirengimą, įgulos pasirengimą atlikti skrydį balandžio 10 dieną ir skrydžio darbo organizavimą padalinyje.
„Savirašių prietaisų įrašų iššifravimo darbo grupė ir Lenkijos ekspertai, dalyvaujant labai aukštos kvalifikacijos vertėjams, toliau klausosi lėktuvo Tu–154M įgulos narių pokalbių kabinoje, kuriuos užfiksavo garso avarinis savirašis prietaisas“, – pranešė MAK.
Komiteto atstovai sakė, kad dalis savirašio prietaiso užfiksuotų žodžių, kurie girdėti iš įrašo pašalinus gaudesį specialia aparatūra, turi būti papildomai identifikuoti.
„Savirašių prietaisų įrašų iššifravimo darbo grupė toliau tiria skrydžio parametrų įrašus, kuriuos užfiksavo avarinis ir parametrų registravimo prietaisai. Inžinerinės techninės pakomisės darbo rezultatai aptarti su ekspertais iš Lenkijos. Pastabų dėl technikos darbo skrydžio metu nebuvo“, – pranešė MAK atstovas.
Lenkijos prezidento lėktuvą ištiko katastrofa netoli Smolensko balandžio 10 dieną. Visi jame buvę 96 žmonės, tarp jų L.Kaczynskis su žmona, žuvo.
Visos 15min.lt naujienos apie Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofą – specialioje rubrikoje.