Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Gruzijos televizijos kanalas tvirtina, jog buvo atjungtas nuo Prancūzijos palydovo dėl Kremliaus spaudimo

Šeštadienio popietę priešais Rusijos ambasadą skambėjo gruziniškos dainos, į dangų kilo taiką nešantys balti balandžiai, Lietuvos bei Gruzijos vėliavos – organizacija „Jaunimas už Gruziją” minėjo karo tarp šių šalių metines.
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / Asociatyvinė iliustracija.
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Neseniai darbą pradėjęs Gruzijos televizijos kanalas sekmadienį pranešė, kad Prancūzijos palydovinės televizijos operatorius nutraukė jo transliacijas dėl tariamo Rusijos Vyriausybės spaudimo.

Pirmasis Kaukazo televizijos kanalas rusų kalba, kuris transliuoti laidas pradėjo sausį, savo pareiškime, kurį matė naujienų agentūra AFP, kaltina palydovinės televizijos operatorių „Eutelsat“ tapus „Rusijos cenzūros įrankiu“.

Pareiškime teigiama, kad „Eutelsat“ nutraukė Pirmojo Kaukazo kanalo transliacijas per savo palydovą, kai pasirašė „pelningą sutartį“ su Rusijos palydovinio ryšio kompanija „Intersputnik“. Pasak Gruzijos kanalo, ši sutartis numato palydovinės televizijos paslaugų teikimą valstybės kontroliuojamam didžiausiam Rusijos žiniasklaidos holdingui „Gazprom Media“.

„Tai reiškia, kad „Interputnik“ ir „Gazprom Media“ grupė, kurios abi griežtai laikosi Kremliaus redakcinio kurso, de facto įgyja palydovinės transliacijos rusakalbei auditorijai monopolį“, – teigiama Pirmojo Kaukazo kanalo pareiškime.

Naujienų agentūrai AFP sekmadienį nepavyko susisiekti su bendrove „Eutelsat“, kad ji pakomentuotų pareiškimą.

Pirmasis Kaukazo televizijos kanalas rengia naujienų laidas ir informacines programas, kuriose daugiausia dėmesio skiriama įvykiams Gruzijoje, Armėnijoje ir Azerbaidžane, taip pat Rusijos Šiaurės Kaukaze.

Jis siekia tapti atsvara Kremliaus finansuojamiems Rusijos televizijos kanalams, kurie transliuoja laidas visame strategiškai svarbiame regione.

„Mūsų tikslas – sakyti tiesą, kurios stinga šiame regione“, – sakė Gruzijos visuomeninės televizijos vadovas Gija Čanturija sausio 15-ąją, kai Pirmasis Kaukazo kanalas pradėjo transliaciją.

Tapti šio televizijos kanalo laidų vedėjais sutiko virtinė garsių visuomenės veikėjų, tarp jų – Ala Dudajeva, pirmojo nepripažintos Čečėnijos Respublikos Ičkerijos prezidento Džocharo Dudajevo, kuris žuvo 1996-aisiais per Rusijos raketų ataką, našlė.

Televizijos kanalas laidas transliuoti pradėjo neslūgstant didelei įtampai tarp Rusijos ir Gruzijos, kurios 2008 metų rugpjūtį penkias dienas kariavo dėl Maskvos remiamo separatistinio Gruzijos regiono Pietų Osetijos. 

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min