Kaip agentūrai BNS papasakojo viena lėktuvo keleivių, audra prasidėjo antradienio rytą dar tuo metu, kai ji važiavo į Milano oro uostą – lietus pliaupė kaip iš kibiro, griaudėjo ir žybčiojo žaibai, bet nepaisydamas prasto oro lėktuvas pakilo į orą. Skristi buvo nemalonu – lėktuvas purtėsi taip, tarsi važiuotų per grindinio akmenis.
Paskui į orlaivį trenkė žaibas. „Aprašyti šį pojūtį neįmanoma – buvo žybsnis ir stiprus trenksmas, lėktuvą smarkiai supurtė“, – sakė ji.
Tačiau skrydis vyko toliau ir lėktuvas pakilo virš debesų. Lakūnas pranešė keleiviams, kad padėtis kontroliuojama, lėktuvui viskas gerai. Dar po pusvalandžio lakūnas pranešė, kad vis dėlto kilo techninių problemų, lėktuvas grįžta į Milano oro uostą.
Lėktuvui vėl teko perskristi audros debesis. „Paskui buvo ekstremali oro duobė ir laisvasis kritimas“, – pasakojo keleivė ir pripažino, kad lėktuve tvyrojo bauginama įtampa. Tarp keleivių buvo mažai latvių, daugiausia italų ir skandinavų grupė su mažais vaikais.
Laimė, po valandos lėktuvas sėkmingai nutūpė Milano oro uoste. Jo keleiviai buvo nuvesti į tranzito zoną. Jau maždaug po valandos orlaivis buvo suremontuotas. Keleiviams lipant į jį stiuardesė ramino, tikindama, kad lėktuvas visiškai tvarkingas ir patikimas. Išsamiau apie gedimus nei oro uosto atstovai, nei oro bendrovės atstovai nepranešė.
Audrai nurimus lėktuvas, pavėlavęs keturias valandas, nutūpė Rygoje. „Ryanair“ spaudos tarnyba agentūrai BNS nepatvirtino, kad į lėktuvą, antradienį skridusį iš Milano į Rygą, iš tikrųjų trenkė žaibas.