Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Internete paviešintas paskutinis katastrofą patyrusio Rusijos traukinio mašinisto pagalbos šauksmas

Avarijos likvidavimo darbai
Rusijos nepaprastųjų situacijų ministerijos nuotr. / Avarijos likvidavimo darbai
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Rugpjūčio 11 dieną Čeliabinsko srityje, Rusijoje, susidūrė du krovininiai traukiniai. Geležinkelio atkarpoje tarp Jeralo ir Simskajos stočių anglis vežęs traukinys Nr. 2707, sugedus stabdžiams, nuokalnėje pasivijo kitą krovininį traukinį Nr. 1933 ir 136 km per val. greičiu rėžėsi į jo galą.

Per susidūrimą nuo bėgių nuvirto 66 iš 67 traukinio Nr. 2707 vagonų ir žuvo 25 metų mašinistas Denisas Šumichinas bei jo 33 metų padėjėjas Michailas Žuravliovas. Nuo bėgių nuvirto ir trys traukinio Nr. 1933 vagonai.

Dabar, prabėgus kiek daugiau nei savaitei, kompanija „Rusijos geležinkeliai“ savo dukterinėms įmonėms išsiuntinėjo katastrofos priežastis tyrusių ekspertų išvadas ir kitus dokumentus, rašo newsru.com. Be to, kaip teigia Rusijos žiniasklaida, prie dokumentų pridedamas ir traukinio Nr. 2707 mašinistų pokalbio su dispečeriais įrašas.

Šį įrašą dar rugpjūčio 17 dieną vartotojas „Anton2772“ paviešino vaizdo įrašų svetainėje „YouTube“. Jeigu tikėtume įrašo autentiškumu, rašo newsru.com, tai galima daryti išvadą, kad netrukus po to, kai jis nutrūksta, traukinys rėžiasi į prieš jį važiavusį traukinį. „Rusijos geležinkelių“ atstovai atsisakė ką nors komentuoti šia tema.

Garso įraše aiškiai girdėti, kaip susijaudinęs mašinistas šaukia: „Imkitės priemonių, Jerale! Važiuoju be stabdžių! Greitis 93 kilometrai per valandą! Imkitės priemonių!“ Iš šių žodžių galima spręsti, kad traukinio ekipažas iki paskutinio momento tikėjosi, jog traukinį dar galima sustabdyti, o juos – išgelbėti nuo žūties.

Pirminis katastrofos tyrimas atskleidė jos priežastis. Nustatyta, kad rugpjūčio 11 dieną traukinio Nr. 2707 lokomotyvas partrenkė ant bėgių iš kažkur atsiradusį jautį. Mašinistai pakeitė vieną per susidūrimą pažeistą detalę ir pranešė į stotį, kad būtinas papildomas remontas.

Deja, remonto brigada traukinio stotyje nepasitiko ir mašinistai savarankiškai perjungė stabdžių valdymo sistemą iš priekinio lokomotyvo į galinį. Vėliau remonto depo darbininkai vis dėlto pakeitė pažeistas stabdžių sistemos detales, tačiau stabdžių valdymo į pirminę padėtį neperjungė.

Kitas darbą perėmęs lokomotyvo ekipažas taip pat nepatikrino stabdžių valdymo sistemos būklės ir traukinys su netinkamai veikiančiais stabdžiais išriedėjo į paskutinę kelionę.

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min