Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 07 26 /21:45

Ispanijos nacionalinės geležinkelių bendrovė ADIF: mašinistas turėjo pradėti stabdyti likus keturiems kilometrams iki lemtingojo posūkio

Ispanijos nacionalinės geležinkelių bendrovės ADIF prezidentas Gonzalas Ferre penktadienį sakė, kad katastrofą patyrusio greitojo traukinio mašinistas turėjo pradėti mažinti greitį likus keturiems kilometrams iki zonos, kurioje ir įvyko nelaimė.
Nuo bėgių nuvažiavęs traukinys
Nuo bėgių nuvažiavęs traukinys / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Traukinys Ispanija

Kaip skelbia portalas 20minutos.es, remdamasi interviu naujienų agentūrai „Efe“, G.Ferre pažymėjo, kad „likus keturiems kilometrams iki vietos, kurioje įvyko skaudi nelaimė, mašinistas jau turėjo sulaukti perspėjimo, kad turi pradėti mažinti greitį, nes didžiausias leistinas greitis toje vietoje yra 80 km/val.“.

Geležinkelio perspėjimo sistemos iš tiesų užfiksavo, kad Francisco Jose Garzonas Amo iš Madrido išvykusio traukinio „Alvia“ mašinistas, važiavo 190 kilometrų per valandą greičiu. Mašinistas pripažino, kad valdymo skyde įsijungė pavojaus signalas ir kad jis mėgino stabdyti, bet nebegalėjo išvengti tragedijos.

VIDEO: Traukinio avarijos akimirka

G.Ferre patikino, kad funkcionavo visos apsaugos sistemos, ir, bet kuriuo atveju, mašinistas turėjo trasos lapą su visomis instrukcijomis, nes „mašinisto funkcija traukinyje“ yra „kontroliuoti greitį“, priešingu atveju „jis būtų keleivio vietoje“.

„Logiška ir normalu yra tai, kad mašinistas niekada neviršija leistino greičio“, – pažymėjo jis, pridurdamas, kad ADIF niekada nėra susidūrusi su tokiomis problemomis, nes „yra griežta greičio kontrolė ir, jeigu tokių atvejų pasitaiko, kai viršijamas greitis, atimama licencija“.

ADIF prezidentas taip pat teigė, kad „niekada anksčiau nebuvo įvykusi nelaimė šioje atkarpoje, kuri yra tokia pat paprasta arba sudėtinga kaip ir visos kitos. Viskas, ko reikėjo, tai – laikytis tinkamo greičio“.

Priminsime, kad Ispanijos policija penktadienį pranešė oficialiai suėmusi greitojo traukinio, kuriam nulėkus nuo bėgių žuvo daugybė žmonių, mašinistą.

Atsisako duoti parodymus

Papildyta 21.45 val.:  Mašinistas Francisco Jose Garzonas Amo penktadienio popietę pasinaudojo savo konstitucine teise ir atsisakė duoti parodymus, praneša portalas 20minutos.es praneša, remdamasis šaltiniais. Per avariją jis buvo lengvai sužeistas ir yra tebegydomas ligoninėje, stebint policijai. Mašinistas yra kaltinamas su avarija susijusiais nusikaltimais.

Ekspertai teigia, kad tai didžiausia traukinio avarija Ispanijoje per keturis dešimtmečius. 1944 metais traukiniui nulėkus nuo bėgių tarp Madrido ir Galisijos žuvo šimtai žmonių. 1972-aisiais 77 žmonės žuvo per traukinio katastrofą pietiniame Andalūzijos regione.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius