Karščiausios naujienos apie L.Kaczynskio lėktuvo katastrofos tyrimą ir prezidento laidotuves
Jie teigia, kad pilotai iki paskutinės sekundės dar galėjo išvengti susidūrimo su žeme. Tačiau apmaudžiai suklydo.
„RIA Novosti“ praneša, kad keturias dienas tyrę lėktuvo „Tu-154“ katastrofos medžiagą, peržiūrėję lėktuvo nusileidimo trajektorijos rekonstrukciją ir ištyrę juodųjų dėžių informaciją, jau priėjo prie konkrečių išvadų.
Ekipažo vadovas, nepaisydamas išankstinių įspėjimų, kad matomumas aerodrome „Severnyj“ yra labai prastas, pats nusprendė leistis. Nusileidimo metu tvyrant rūkui, lakūnai iš pradžių tiksliai pataikė į nusileidimo taką, tačiau lėktuvui artėjant prie tako ekipažas nusprendė, kad orlaivis, ko gero, nepataikys į reikiamą nusileidimo vietą.
„Tą akimirką lėktuvo vadas ir padarė esminę, lemiamą klaidą. Jis įjungė forsažą, dėl kol kas neaiškios priežasties pasuko lėktuvą į dešinę ir tuo pat metu bandė pakilti aukščiau. Todėl lėktuvas sparnu užkabino medžių viršūnes. Dėl šios priežasties lėktuvas tapo nebevaldomas“, – sakė ekspertas.
Tyrimo dalyvio nuomone, jei pilotas, padidinęs variklio reaktyvinę galią (forsažą), būtų tiesiog bandęs tiesiai kilti į viršų, avarijos greičiausiai būtų pavykę išvengti.