Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Laikraštyje „News of the World“ telefoninis šnipinėjimas būdavo plačiai aptarinėjamas, teigia buvęs žurnalistas

Paskutinio laikraščio numerio išleidimas
„Scanpix“ nuotr. / Paskutinio laikraščio numerio išleidimas
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Didžiosios Britanijos įstatymų leidėjai antradienį išplatino bulvarinio laikraščio „News of the World“ vieno buvusio žurnalisto laišką, kuriame teigiama, kad šio leidinio redakcijoje būdavo „plačiai aptarinėjamas“ telefoninis šnipinėjimas.

Šio laikraščio skilties apie Britanijos karališkosios šeimos gyvenimą buvęs redaktorius Clive'as Goodmanas, kuriam 2007 metais už šnipinėjimą buvo skirta laisvės atėmimo bausmė, taip pat teigia, jog buvęs vyriausiasis redaktorius Andy Coulsonas, vėliau tapęs premjero Davido Camerono atstovu spaudai, mėgino nuslėpti šį skandalą.

Laiške, kurį paskelbė Britanijos parlamento žiniasklaidos reikalų komitetas, dėstomi faktai tiesiogiai prieštarauja tarptautinio žiniasklaidos magnato Ruperto Murdocho svarbiausių padėjėjų pareiškimams, jog jie nieko nežinojo apie telefoninį šnipinėjimą ir kad C.Goodmanas veikė savavališkai.

Šio komiteto narys Tomas Watsonas sakė, jog ši naujausia informacija yra „pribloškianti“.

T.Watsonas buvo vienas iš aktyviausiai reikalavusių ištirti šį skandalą, išvertusį iš postų du aukšto rango Britanijos policijos vadovus ir kelis R.Murdocho padėjėjus.

Parlamento komitetas iškvietė keturis buvusius R.Murdocho žiniasklaidos imperijos vadovus rugsėjo 6 dieną pakartotinai duoti parodymus, taip pat gali vėl iškviesti magnato sūnų Jamesą Murdochą dėl neatitikimų jo parodymuose, duotuose liepą.

C.Goodmano kaltinimai buvo išdėstyti laiške, kurį jis parašė 2007 metų kovą, skųsdamasis dėl savo atleidimo iš „News of the World“, kai buvo pasiųstas už grotų dėl mėginimo šnipinėti karališkosios šeimos darbuotojų telefonus. Skandalui atsinaujinus šiais metais, R.Murdochas nusprendė uždaryti šį populiarų bulvarinį laikraštį.

„Ši (šnipinėjimo – red. past.) praktika būdavo plačiai aptarinėjama kasdieniniuose redaktorių pasitarimuose, kol redaktorius ją uždraudė minėti tiesiogiai“, – rašė C.Goodmanas.

Žurnalistas taip pat kaltino A.Coulsoną, kad šis siūlė jo neatleisti, jeigu C.Goodmanas sutiks nepainioti populiariausio Britanijoje sekmadieninio laikraščio į telefoninio šnipinėjimo skandalą, kai teismas ėmėsi nagrinėti šią bylą.

C.Goodmanas nurodė, kad laikraščio vyriausiasis juristas Tomas Crone'as ir A.Coulsonas „daug kartų žadėjo, kad galėsiu grįžti dirbti į laikraštį, jeigu savo prašyme sušvelninti bausmę neminėsiu laikraščio arba kurio nors iš jo darbuotojų“.

„Aš neminėjau, ir tikiuosi, kad laikraštis tesės savo pažadą“, – pridūrė jis.

A.Coulsonas pasitraukė iš „News of the World“ redaktoriaus pareigų, kai C.Goodmanas ir privatus detektyvas Glennas Mulcaire'as buvo nuteisti kalėti 2007 metų sausį, tačiau visada neigė ką nors žinojęs apie šnipinėjimą.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min