Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latvijos mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“, apgavusi naujiena apie meteorito nukritimą, nebus nubausta

Latvijos valstybinė policija atsisakė ketinimo pradėti baudžiamąjį procesą telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ dėl reklamos tikslais paskelbtos žinomai melagingos informacijos, kad į šalies teritoriją nukrito didelis meteoritas.
Meteorito krateris
„Meteoritas“ tebuvo reklaminė akcija / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Tele2 Meteoritas

Valmieros skyrius (kurio teritorijoje neva nukrito meteoritas), surengęs žinybinį patikrinimą pagal Valstybinės priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos (VPGT) pareiškimą, nusprendė vis dėlto atsisakyti pradėti baudžiamąjį procesą, nes nenustatė „Tele2“ veiksmuose nusikaltimo sudėties, pranešė agentūrai BNS Vidzemės policijos regioninės valdybos viršininko padėjėja Ilzė Ungurė.

Ji pažymėjo, kad VPGT dar gali apskųsti šį sprendimą prokuratūroje. Tuo tarpu VPGT viršininkas Ainaras Pencis kiek vėliau pareiškė, kad policijos sprendimas tikriausiai nebus apskųstas.

I.Ungurė taip pat pranešė, kad policija surado tą jaunuolį, kuris paskambino ugniagesiams ir pranešė apie neva nukritusį meteoritą, ir paėmė iš jo rašytinį paaiškinimą. Jaunuolis bus patrauktas administracinėn atsakomybėn už žinomai melagingą specialiųjų tarnybų iškvietimą. Už tai jam gali būti paskirta 25 latų nuobauda.

Pranešimas apie meteorito nukritimą Mazsalacoje pasirodė spalio 25 dienos vakarą. Kitą dieną apie tai pranešė beveik visos didžiausios žiniaskliados priemonės.

Tariamojo meteorito nukritimo vietoje naktį budėjo VRM atstovai, dieną ten dirbo geologai ir astronomai. Taip pat į pagalbą buvo pasitelkti specialistai iš Estijos Tartu universiteto. Tačiau jau spalio 26–ąją specialistams kilo abejonių, o tos pačios dienos vakarą „Tele2“ prisiėmė atsakomybę už informacijos apie meteorito nukritimą platinimą, paaiškindama, kad tai buvo jos reklaminės kampanijos dalis.

„Mazsalacos meteoritas“ – tai „Tele2“ iniciatyva, ir jos tikslas buvo, kad Latvijos visuomenė patikėtų savimi ir pamatytų, jog su viena įdomia ir unikalia naujiena mes galėtume patekti į žiniasklaidos priemonių pranešimus ir čia vietoje, ir pasaulyje“, – tuomet sakė „Tele2“ rinkodaros direktorius Janis Spruogis.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius