Likus vos dienai iki Jak-42 katastrofos, kurioje žuvo beveik visa Jaroslavlio „Lokomotiv“ komanda, vienos Rusijos lošimo kontorų svetainėje atsirado pasiūlymas pasipelnyti, jei Rusijoje vėl nukristų lėktuvas.
Forumo BK „Maratonas“ lankytojas Mr.Makarena parašė: „Siūlau kontorai priimti statymus už kokio nors lėktuvo ar kosminio laivo katastrofos tikimybę Rusijoje“.
Vartotojas pasiūlė gana aukštą koeficientą tuo atveju, jei rugsėjo 7 d. tokia katastrofa vistik įvyktų.
„Siūlau tokius koeficientus: taip – 1,85, ne – 1,95“, rašė lošėjas.
Kilo diskusijos, kai kurie lankytojai jau buvo pasiruošę statyti dideles pinigų sumas. Tačiau, įvykus tragedijai, komentatoriai emė pliekti idėjos autorių kritikos žaibais.
Aviakatastrofų virtinė Rusijoje
Aviakatastrofų Rusijos padangėje tikrai netrūksta. Rugsėjo 6 d. nukrito naikintuvas „Mig-31“, žuvo abu pilotai. Rugpjūčio 28 d. avariniu būdu leidosi „Rosneft“ sraigtasparnis „Mi-8“. Keleiviai liko gyvi tik per stebuklą.
Rugpjūčio 26 d. prie Maskvos sudužo sportinis „Jak-52“. Jis nepataikė į nusileidimo juostą. Žuvo pilotas ir jo mokinys.
Rugpjūčio 9 d. Magadano srityje tundroje sudužo seniausias Rusijos civilinės aviacijos lėktuvas „Аn-12“. Žuvo 11 keleivių. Skydžio metu pilotai žemei pranešė, jog iš bakų teka aviacinis kuras. vėliau prabilta ir apie degantį variklį.
Avarijos drebino ir Rusijos kosmonautikos sferą. Bene didžiausia – krovininio kosminio laivo „Progres M2112M“ katastrofa. Krovininis kosminis laivas gabeno į tarptautinę kosminę stotį 2,6 tonos krovinį. Deja, siunta buvo „pristatyta“ į negyvą taigą... kosminis laivas tapo viso labo kosmine šiukšle, patirta 20 mlrd. rublių nuostolių.