Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Nyderlanduose pasipiktinimą sukėlė paleista „antis“ apie gėjų gyvenvietę

Homoseksualai
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Homoseksualai
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Nyderlandų žiniasklaida ketvirtadienį užsipuolė vieno pietinio miesto valdžią, kuri pokštaudama paskelbė apie tik gėjams skirtos gyvenvietės statybą.

Valstybinis transliuotojas NOS ir įtakingas dienraštis NRC piktai sureagavo į trečiadienį publikuotą informaciją apie neva vietos valdžios planus prie Tilburgo suburti tik gėjų, lesbiečių, biseksualų ir transvestitų bendruomenę.

Šią antį pasigavo ir kelios tarptautinės žiniasklaidos priemonės.

Planuoti gėjų gyvenvietę, apie kurią pranešė specialiai sukurta interneto svetainė ir reklama, ėmėsi fondas „Pink Monday Foundations“, rengiantis to paties pavadinimo gėjų festivalį tuo pat metu, kai Tilburge vyks kasmetinė vasaros šventė.

Pagal „projektą“, kuriam, norint suteikti daugiau tikroviškumo, neva pritarė miesto meras, į šiaurę nuo Tilburgo įsikursiančioje gėjų gyvenvietėje turėtų įsikurti „saugoma“ bendruomenė.

Šis planas sukėlė protestų bangą – žmogaus teises uoliai saugantys Nyderlandų gyventojai pradėjo skelbti žinutes „Twitter“, kuriame smerkė „gėjų getą“, sakydami, jog visi turi laisvai gyventi šalies gatvėse, nepriklausomai nuo seksualinės orientacijos.

Ketvirtadienį „Pink Monday“ paskelbė, kad visai tai buvo „gerai paruošta „antis“, tačiau ja buvo norėta padaryti pareiškimą prieš gėjų bendruomenės netoleravimą Nyderlanduose“.

„Neigiama reakcija, kurios sulaukėme, yra geras ženklas „Pink Monday“. Mes džiaugiamės, kad žmonės mano, jog gėjų gyvenvietė yra kvailas sumanymas“, – nurodė fondas.

NOS ir dienraštis NRC į tokį triuką atsakė piktu laišku, kuriame nurodė, kad jų šis pokštas nepralinksmino.

Mes džiaugiamės, kad žmonės mano, jog gėjų gyvenvietė yra kvailas sumanymas

„Mus ypatingai papiktino tai, kaip Tilburgo taryba pateikė šį klausimą“, – sakoma bendrame NOS ir Amsterdame įsikūrusio dienraščio laiške.

„Tilburgo savivaldybė tikslingai suklaidino spaudą ir leido jai paskelbti neteisingą informaciją“, – nurodoma jame ir priduriama, kad tai pakenkė šių dviejų žiniasklaidos priemonių patikimumui visuomenės akyse.

Nyderlandų žiniasklaida buvo ne vienintelė, pakibusi ant šio kabliuko.

Apie tariamą gėjų gyvenvietę taip pat rašė britų laikraštis „Independent“, amerikiečių „Huffington Post“, skelbė Kiniijos naujienų agentūra Xinhua ir Amsterdame įsikurusi seniausia gėjų teises ginanti grupė COC.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min