Skrydžio metu, nusileidus iš 9 tūkst. metrų aukščio į 5 tūkst. metrų aukštį, greičio matuoklis pradėjo rodyti kad lėktuvas skrenda per lėtai. Dėl to pilotas pradėjo tolygiai didinti greitį iki tol, kol neužsidegė perkaitę An-148 varikliai. Po to lėktuvas ėmė tiesiog byrėti ore.
Tokią versiją patvirtina katastrofos liudininkų, stebėjusių, kaip lėktuvas krenta ant žemės, parodymai. Versiją patvirtina ir tas faktas, kad atskiri lėktuvo korpuso fragmentai buvo aptikti už pusantro kilometro nuo tos vietos, kur buvo rasti pilotų lavonai, rašo lenta.ru.
Laikraštis „Kommersant“ pažymi, kad versija apie sugedusį greičio matuoklį kol kas nėra patvirtinta oficialiai, tačiau tyrėjai linkę manyti, kad lėktuvo katastrofa įvyko būtent dėl techninių gedimų, o ne dėl kokių nors kitokių priežasčių.
Duomenys, leidę padaryti pirmines išvadas apie katastrofos aplinkybes, buvo gauti iššifravus pirmuosius lėktuvo „juodųjų dėžių“ įrašus.
Lėktuvas An-148-100E Belgorodo srityje sudužo kovo 5 dieną. Per katastrofą žuvo šeši ekipažo nariai: keturi Rusijos ir du Mianmaro piliečiai.