Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prancūzija už 15 mlrd. eurų prisipirko traukinių, kurie per platūs jos traukinių stotims

Prancūzai pastarosiomis dienomis ir pyksta, ir juokiasi iš šalies geležinkelių kompanijos SNCF. Paaiškėjo, kad ji užsisakė daugiau nei 2 tūkst. naujų traukinių, tačiau paaiškėjo, kad jie – per platūs daugeliui Prancūzijos stotyse esančių platformų, rašo „The Independent“.
Traukiniai Prancūzijoje
Traukiniai Prancūzijoje / „Scanpix“ nuotr.

Naujieji traukiniai, už kuriuos sumokėta 15 mlrd. eurų, yra pernelyg platūs, kad galėtų įvažiuoti į senesnes rajonines stotis. Iš viso šalyje reikės perstatyti 1 300 platformų – tai kainuos mažiausiai 50 mln. eurų.

„Tai tarsi užsisakyti didelį naują automobilį nepatikrinus, ar jis tilps į garažą“, – sakė geležinkelių profsąjungos vadovas Emmanuelis Grondeinas.

Tai tarsi užsisakyti didelį naują automobilį nepatikrinus, ar jis tilps į garažą

Prancūzijoje geležinkelių sistema rūpinasi dvi valstybinės įmonės. „Réseau Ferré de France“ priklauso bėgiai, SNCF – traukiniai.

„Réseau Ferré de France“ vadovas Jacques Rapoport'as aiškino, kad labai normalu, jog senosios stotys turėtų būti modernizuotos – esą jau seniai tam buvo laikas. Tačiau jis pripažino, kad naujųjų regioninių traukinių plotis buvo pastebėtas per vėlai.

SNCF atstovai pareiškė, kad toks nesusipratimas yra dėl to, kad geležinkelių sistema yra padalinta tarp dviejų įmonių. Jie teigia, kad „Réseau Ferré de France“ neįspėjo, kad daugelis senųjų stočių turi kitokias platformas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius