Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rusijos laikraščio vadovai atleisti dėl premjerą Putiną įžeidžiančio straipsnio

Balsavo Vladimiras Putinas.
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Balsavo Vladimiras Putinas.
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Vienas Rusijos oligarchas atleido kai kuriuos savo valdomų leidybos namų vadovus, kai jų leidžiamas savaitraštis paskelbė straipsnį su medžiaga, kurioje buvo necenzūrinių įžeidimų, nukreiptų prieš premjerą Vladimirą Putiną, antradienį pranešė žiniasklaida.

Leidybos namų „Kommersant“ savininkas Ališeras Usmanovas sakė internetiniam laikraščiui Gazeta.ru, kad nuotraukos, vaizduojančios prieš V.Putiną nukreiptus šūkius, kurias išspausdino savaitraštis „Kommersant Vlast“, „ribojasi su smulkiu chuliganizmu“.

Šie leidybos namai, kurie yra vieni iš autoritetingiausių Rusijoje, leidžia liberalios pakraipos verslo dienraštį „Kommersant“, naujienų savaitraštį „Kommersant Vlast“, taip pat valdo populiarų radiją „Kommersant-FM“.

Kaip nurodo Gazeta.ru, dėl minėtos publikacijos buvo atleistas holdingo bendrovės „Kommersant“ direktorius Andrejus Galijevas ir „Kommersant Vlast“ vyriausiasis redaktorius Maksimas Kovalskij.

Atsistatydinimo raštą taip pat įteikė leidybos namų „Kommersant“ generalinis direktorius Demjanas Kudriavcevas.

Skandalas kilo dėl publikacijos šios savaitės „Kommersant Vlast“ numeryje, kuriame aptariami anksčiau šį mėnesį vykę Rusijos parlamento rinkimai.

Opozicija tvirtina, kad rinkimai buvo masiškai klastojami siekiant užtikrinti, kas juo vėl laimėtų valdančioji V.Putino partija „Vieningoji Rusija“. Nepasitenkinimas dėl šių rinkimų rezultatų Rusijoje išprovokavo didžiausius gatvių protestus per pastaruosius du dešimtmečius.

Savaitraščio viršelio antraštė skelbė: „Kaip buvo falsifikuojami rinkimai“.

Šiame numeryje taip pat buvo straipsnis apie Didžiojoje Britanijoje balsavusius Rusijos piliečius. Tarp straipsnyje išspausdintų „Kommersant Vlast“ korespondento nuotraukų vienoje buvo matomas sugadintu pripažintas balsalapis, ant kurio didelėmis raidėmis buvo užrašyta: „Putin, pošel na***!“ – „Putinai, užsikrušk!“

Kitoje nuotraukoje iš Londono matomas grafitis, vaizduojantis V.Putino portretą su užrašu anglų kalba „Visuomenės priešas Nr.1“.

Naujienų agentūra „Interfax“ citavo vieną apie šią padėtį informuotą šaltinį, kuris sakė, jog pagrindinė „Kommersant“ pareigūnų atleidimo priežastis buvo paviešinta sugadinto balsalapio nuotrauka „su nepadoriu necenzūriniu užrašu“.

Gazeta.ru citavo A.Usmanovo, kuris yra pagrindinis Londono futbolo klubo „Arsenal“ akcininkas, žodžius, jog jis niekada nesikišo į savo leidinių žurnalistinę veiklą, tačiau pastarąjį incidentą laikantis etikos pažeidimu.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min