Vis dažniau pareiškiama nuogąstavimų dėl sveikatos tų, kurie yra Rusijos sostinėje. Garsieji Stalino daugiaaukščiai visiškai paskendę pilkame rūke. Aitrūs dūmai, dėl kurių jau kelios dienos žmonės tiesiog dūsta, nesisklaido.
Vairuotojai dabar ir dieną važinėja su įjungtais šviesos žibintais: matomumas keliuose minimalus, o saulę taip dengia smogas, kad žiūrėti į dienos šviesulį galima ir plika akimi.
Matomumas, tiksliau jo nebuvimas – pagrindinė priežastis problemų, kurių turi Maskvos oro uostų keleiviai: dėl smogo dispečeriai priversti leisti lakūnams savo nuožiūra spręsti, ar galima tūpti.
Sinoptikai įspėja, kad vėjas, kuris neša į miestą dūmus iš degančių miškų, nesikeis dar artimiausias dvi paras.
Vėjas pučia iš pietryčių ir labiausiai iš visų Maskvos oro uostų nuo smogo kenčia Domodedovas, kuris yra į pietus nuo Maskvos.
Čia, agentūros ITAR–TASS duomenimis, apie 2 tūkst. žmonių buvo uždaryti išskridimo zonoje: jie jau perėjo pasų kontrolę ir patikrą, bet reisai buvo sulaikyti.
Sekmadienio rytą, kaip rodo Domodedovo informacijos švieslentė, šiame oro uoste buvo atidėta keliasdešimt reisų; tik keli lėktuvai nutūpė čia.
Kiti dideli Maskvos oro uostai – Šeremetjevo šiaurėje ir Vnukovo rytuose – taip pat turi sunkumų, nors ir ne tokių didelių kaip Domodedovo, nes šiuose rajonuose smogas ne toks stprus.
Padėtį oro uostuose apsunkina ir tai, kad daugelis Rusijos sostinės gyventojų mėgina dabar išvažiuoti iš Maskvos: turizmo operatorių duomenimis, kelialapiai tokiomis kryptimis kaip Egiptas ir Juodkalnija (į kurias Rusijos piliečiams nereikia vizų) šiam savaitgaliui parduoti visi.
Valstybinė oro stebėsenos tarnyba „Mosekomonitoring“ sekmadienio rytą paskelbė, kad anglies dioksido koncentracija ore virš miesto maždaug tris kartus didesnė nei leistina norma.
Iki šios dienos, oficialiais duomenimis, miškų gaisrai centrinėje Rusijoje jau nusinešė 52 žmonių gyvybes. Meteorologai nežada, kad situacija greitai pagerės: jų prognozėmis, itin karšti orai, kokių regione nebuvo kelis dešimtmečius, išliks ir artimiausiomis dienomis.