Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šokiruojanti socialinė reklama: kaip karas paveikia vaikus

Tarptautinės organizacijos „Gelbėkit vaikus“ padalinys Didžiojoje Britanijoje sukūrė internete žaibiškai išplitusį vaizdo įrašą, kuriame parodoma kaip karinis konfliktas paveikia vaikus.
Kadras iš reklamos
Kadras iš reklamos

Pagrindinė socialinės reklamos veikėja – Anglijoje gyvenanti mergaitė. Iš po sekundę trunkančių kadrų sumontuotas įrašas prasideda jai švenčiant gimtadienį, o baigiasi lygiai po metų. Skirtumas tas, kad šalyje vyksta karas.

Klipo pabaigoje rašoma: „Jei tai nevyksta čia, dar nereiškia, kad tai nevyksta.“

Per dvi dienas vaizdo įrašas tinklalapyje youtube.com peržiūrėtas beveik 10 mln. kartų.

VIDEO: Šokiruojanti socialinė reklama: kaip karas paveikia vaikus

Visuomeninė organizacija „Gelbėkit vaikus“ – tai 1991 m. įkurta nepolitinė, nevyriausybinė ir nereliginė, už vaiko teises kovojanti organizacija, šiuo metu turinti 21 struktūrinį padalinį 20 Lietuvos miestų ir rajonų. Tai vienintelė Šiaurės Rytų Europos organizacija, esanti tarptautinės organizacijos „Save the Children“ tikrąja nare.

28 valstybėse yra įsikūrusios „Save the Children“ organizacijos, kurios priklauso tarptautiniam „Save the Children“ aljansui - pasauliniam nepelno organizacijų tinklui, veikiančiam daugiau nei 120 šalių visame pasaulyje. Aljansas įkurtas 1977 m. Ženevoje, o 1997 m. perkeltas į Londoną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius