Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skaitytojos informacija: Nepasitikėkite reklama – tikrinkite kainas ir čekius

Žmonės vis tampa akcijų aukomis – skelbiamos maisto produktų kainos dažnai neatitinka tikrųjų. Vienos parduotuvės tokią žalą jau kompensuoja 5 litais, kitos vis dar dengiasi žmogiškuoju faktoriumi.
Parduotuvės lankstinukas
Parduotuvės lankstinukas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Naujienų portalas 15min.lt sulaukė skaitytojos, nesėkmingai apsipirkusios parduotuvėje „RIMI“ laiško. Moteris nusipirko keletą akcijos prekių, kurių kainos čekyje pasirodė didesnės nei akcijos prekių kataloge.

Reklamoje vienos kainos – kasoje jau kitos

"RIMI" kiekvieną savaitę vyksta akcijos. Paskutinės akcijos kainos galiojo nuo gruodžio 22 iki sausio 6 dienos. Moteris pasakojo po darbo, sausio 6 d. apie 17 valandą užsukusi į L.Asanavičiūtės gatvėje esančią „RIMI“ parduotuvę ir be kitų prekių nusipirkusi akcijų kataloge esančių virtų burokėlių. Vietoj 1,79 Lt už burokėlius moteris sumokėjo litu daugiau.

Taip pat mūsų skaitytoja norėjo nusipirkti sulčių „Granini“ bei arbatos „Akbar“, kurioms taip pat turėjo būti taikoma nuolaida, tačiau moteris jų nepirko pamačiusi, kad kaina yra daug didesnė nei nurodyta kataloge.

Pastebėjusi, kad už burokėlius sumokėjo daugiau ir grįžusi į parduotuvę, moteris atgavo permokėtą litą, jos buvo atsiprašyta, tačiau sultis ir arbatą už akcijos kainą darbuotoja jai parduoti atsisakė.

Moteris nerimauja, kad yra daugiau žmonių, kurie net nepastebi, kad permoka. Jos teigimu, tikros kainos skelbiamų reklaminiuose lankstinukuose neatitinka nuolat. Taip pat, jos manymu, už moralinę žalą turėtų būti atlyginama.

Kaltininkas – žmogiškasis faktorius

UAB „RIMI Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė sako, kad ši ir panašios bėdos kyla tik dėl žmogiškojo faktoriaus ir kainų netikslumai įveliami ne specialiai. „Žinau šitą istoriją, bet galiu pasakyti, kad čia tiesiog įsivėlė klaida“, – sakė R.Juodkienė.

Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Parduotuvės čekis
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Parduotuvės čekis

Anot jos, situaciją aiškinant iš techninės pusės – viskas labai paprasta. „Akcijos metu kompiuteryje esančios kainos būna nustatomos, kad, akcijai pasibaigus, jau kitą dieną, jos grįžtų prie senųjų. Taigi, tiesiog buvo neteisingai paspaustas vienas mygtukas ir akcijinės kainos galiojimas sutrumpėjo“, – aiškino tinklo atstovė.

Dėl tų pačių techninių priežasčių pirkėjai nebuvo leista įsigyti kitų prekių akcijos kainomis, nurodytomis kataloge, o tik grąžinta permokėta pinigų suma. „Kadangi kompiuteryje per anksti buvo pakeistos kainos, pardavėja jau negalėjo tų prekių pardavinėti su nuolaida“, – 15min.lt sakė R.Juodkienė.

Ji patvirtino, kad pagal taisykles mažesnės kainos turi galioti iki paskutinės akcijos dienos, iki parduotuvės darbo laiko pabaigos.

Paklausta, ar tiesa, kad tokie atvejai pasitaiko „nuolat“, kaip tvirtina nukentėjusi pirkėja, R.Juodkienė patikino, kad konkrečiai parduotuvėje RIMI „Vaivorykštė“ tai – pirmas kartas.

Į nukentėjusios pirkėjos priekaištus, kad nėra atlyginama už žmogaus sugaištą laiką, aiškinantis tokius nesusipratimus, R.Juodkienė atsakė, jog tokia yra „RIMI“ politika. „Apgailestauju, bet mes nevykdome tokios tvarkos, neatlyginame žalos. Tiesiog grąžinome pirkėjai pinigus. Tikrai labai atsiprašome klientės“, – sakė ji 15min.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius