Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Sklandus virškinimas – puiki savijauta

Mūsų savijauta labai priklauso ir nuo to, kaip veikia virškinimo sistema.
Mūsų savijauta labai priklauso ir nuo to, kaip veikia virškinimo sistema.
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
Skaitysiu vėliau
A A

Virškinimo sistemos sutrikimai – gyvenimo būdo pasekmė

Virškinimo sistemos ligos užima antrą–trečią vietą tarp dažniausiai pasitaikančių negalavimų. Vienas svarbiausių tai lemiančių faktorių – gyvenimo būdas, t. y. gausus riebaus, gyvulinės kilmės maisto vartojimas, per mažas vaisių ir daržovių kiekis mityboje, nepakankamas fizinis aktyvumas ir, žinoma, kasdienis šių dienų palydovas – stresas.

3 žingsnių programa sklandžiam virškinimui palaikyti

Pirmas žingsnis: Pakankamas gerųjų bakterijų kiekis

Probiotikai (gerosios bakterijos) natūraliai yra sveiko žmogaus virškinimo sistemoje ir palaiko normalią žarnyno mikrofloros sudėtį. Žarnyno mikrofloros disbalansą gali sukelti netaisyklinga mityba, stresas, antibiotikų vartojimas (kai žūva ne tik blogosios, bet ir gerosios bakterijos), ilgalaikis ir negydomas vidurių užkietėjimas. Be to, dėl amžiaus žmogaus organizme gerųjų bakterijų dauginimasis lėtėja.

Antras žingsnis: Maistinės skaidulos – natūrali žarnyno šluota

Nors kasdien rekomenduojama suvartoti apie 35 g maistinių skaidulų, tačiau nedaugelis suvartoja bent pusę šio kiekio. Maistinės skaidulos palaiko žarnyno veiklą, greitą maisto judėjimą žarnynu. Be to, skaidulos sukuria gerosioms bakterijoms palankią terpę žarnyne. Todėl naudinga probiotikus vartoti kartu su skaidulomis.

Trečias žingsnis: Augalinės kilmės virškinimo fermentai – natūrali maisto skaidymą palaikanti priemonė

Virškinimo fermentai yra išskiriami virškinimo sistemoje (daugiausiai kasoje) ir papildomai gaunami su žaliu augalinės kilmės maistu.

Visas termiškai neapdorotas augalinis maistas turi savų fermentų, todėl jis lengviau skaidomas, geriau pasisavinamas. Dėl to žmogaus organizmas mažiau eikvoja savų virškinimo fermentų –mažiau apkraunama kasa ir kitos virškinimo liaukos. Žinomiausi augalinės kilmės virškinimo fermentai – papainas (randamas papajose) ir bromelainas (ananasuose randamas fermentų mišinys).

Tačiau ne visus produktus galime valgyti žalius arba valgome jų nepakankamai. Nepakankamas fermentų kiekis gali būti kompensuojamas papildomai vartojant natūralios kilmės augalinius virškinimo fermentus.

Maisto papildo „Lepicol plus“ sudėtyje yra ypač švelnaus poveikio maistinių skaidulų iš smiltyninių gysločių, inulino, 5 rūšių probiotinių kultūrų bei augalinių medžiagų virškinimui palaikyti – pankolio, pipirmėtės, imbiero, papaino, bromelaino.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min