Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 04 11

Geriausiai šalyje klientus aptarnauja „Benu“ vaistinė – tyrimas

Vaistinėse apsilankę slapti pirkėjai konstatavo, kad Lietuvos vaistinių sektoriuje klientų aptarnavimo kokybė yra aukščiausia iš trijų Baltijos šalių, o geriausiai klientus aptarnauja „Benu“ vaistinė, rodo tyrimų bendrovės „Dive Group“ šiemet pirmąkart atliktas klientų aptarnavimo kokybės tyrimą vaistinių sektoriuje, kurio išvadas skelbia„Verslo žinios“.
Vaistinė
Vaistinė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Iš penkių tirtų mūsų Lietuvos vaistinių tinklų aukščiausiai įvertinta „Benu“ (84,5 proc.), antra – „Gintarinė vaistinė“ (83,6 proc.), trečia – „Eurovaistinė“ (82,4 proc.). Pasak „Dive Lietuvos“ atstovės Tomos Dailydaitės-Pakėnienės, „Benu“ pirmą vietą pelnė dėl to, kad jos darbuotojai aiškinasi kliento būklę išsamiau: klausinėja norėdami išsamiau sužinoti, kuo klientas skundžiasi, kokie jo simptomai ir panašiai. Kitose vaistinėse kliento ligos eiga ar būklė pasitikslinama šiek tiek rečiau.

Vaistinės vertintos pagal tokius kriterijus kaip aplinka, darbuotojo įvaizdis (išvaizda), darbuotojo bendravimo įgūdžiai ir darbuotojo konsultavimo bei pardavimo įgūdžiai. Užsukę į vaistines slapti pirkėjai konsultavosi su vaistininku arba vaistinės konsultantu. Su vaistininku – dėl peršalimo simptomų mažinimo, o su konsultantu – dėl maisto papildų bendrai organizmo būklei gerinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius