-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip neužkibti už „reklamos kabliukų“ ?

Dažnas pagalvojame, kad jei reklamuojamas brangus produktas, vadinasi, norima iš mūsų kuo daugiau pinigų „nuplėšti“. O koks tikslas, jei reklamuojami pigūs produktai? Jei manote, kad tikslas yra mums padėti – tai jau pats laikas prisiminti, kaip sekėsi matematikos, fizikos ir ekonomikos mokslai, jei tokius „krimtome“.
Trisdešimtmetė moteris
Trisdešimtmetė moteris / Fotolia nuotr.

Visų reklamų tikslas vienas – kuo daugiau parduoti mums. O matematika čia paprasta. Reklamos yra brangios, ypač televizijoje ar populiariuose leidiniuose.  Už reklamas mokama iš biudžeto, kurį planuojama surinkti pardavus reklamuojamą produktą. Kuo dažniau matome reklamas to paties produkto, tuo didesnius pinigus kompanija investuoja mums suvilioti. Jei produkto kaina didelė, tai galime įtarti, kad ji dirbtinai „užkelta“, tačiau jei produktas turi išskirtinį veikimą patvirtinančius klinikinius duomenis, tai gal jo kaina yra didelė dėl jo unikalumo, naujumo ar didelių gamybos kaštų, bet tai išsiaiškinti mūsų pačių reikalas. Dirbtinai užkelta kaina „išsiduoda“ akcijų ir nuolaidų maratone. Jei to paties produkto kaina kiekvieną ar kas antrą mėnesį visuose vaistinių tinkluose yra su nuolaida – tai susigaudyti tikrai nesunku, iš kur ta patraukli 25-40% nuolaida atsirado. Bet jei reklamuojamo produkto kaina maža – tai ko tas produktas vertas išties? Juk atėmus didžiulius reklamos bei kitas rinkodaros išlaidas, akcijas ir nuolaidas, logistikos mokesčius, pagaminimo bei vaistų kompanijos išlaikymo kaštus to pigaus produkto savikaina bus mažiau nei 10 centų! Juk kalbame ne apie bulvių kilogramą ar kanceliarines prekes. Kalbame apie vaistinius preparatus, kurie privalo būti gaminami sterilioje aplinkoje ir laikomi griežtai kontroliuojamomis sąlygomis, kas taip pat kainuoja. Jei vis dar norite mokėti pinigus už oro ir vandens burbulus – tai jūsų sprendimas. Dėl to, kur bei kam išleidžiate savo pinigus, nereiktų kaltinti vaistininkų, gydytojų ar vaistų gamintojų. Jų darbas ir atsakomybė tik mus informuoti, o sprendimus priimame mes patys.

Vienintelis kelias „neužkibti“ ant reklamų, nuolaidų ir akcijų kabliukų – tai mūsų išsilavinimas ir žinios.

Vienintelis kelias „neužkibti“ ant reklamų, nuolaidų ir akcijų kabliukų – tai mūsų išsilavinimas ir žinios. Jei jūs žinote, kokie procesai ir kodėl vyksta su jums rūpinčiu organu ar jo sistema, jei suvokiate, kad žmogus yra gamtos dalis ir procesai mūsų kūne vyksta pagal gamtos ir fizikos dėsnius, tai tikrai nebus sunku susigaudyti, ką verta pirkti ir ko ne, už ką verta mokėti pinigus, o ko ir už dyką neimti. Dabar rinka net „plyšta“ nuo įvairiausių produktų - nuo pigių cheminių junginių ar saugių „natūralių“ produktų iki brangių aukštųjų technologijų stebuklų. Nereikia didelio išsimokslinimo, kad suprastume, jog žmogaus organizmui priimtiniausia ir vertingiausia yra tai, kas veikia pagal mūsų organizmo gyvybinius dėsnius ir pasveikti padeda tie gydymo būdai, kurie inicijuoja natūralius organizmo apsauginius mechanizmus ar tiesiogiai integruojasi į juos. O tai tikrai nepriklauso nuo to, ar produktas natūralus, ar cheminis, ar aukštųjų technologijų rezultatas.

Ar viskas kas „natūralu“ yra tikrai natūralu?

Fotolia nuotr./Natūralios grožio gudrybės
Fotolia nuotr./Natūralios grožio gudrybės

Dabar labai populiaru valgyti sveiką, natūralų maistą ir gydytis tuo, kas natūralu ir gamtos dovanojama. Tačiau visa tai reikia priimti pasitelkiant racionalų protą ir dalelę kritikos. Kaip turėtume suprasti žodį  „natūralus“ reklamoje, ir ką jis reiškia mums, kai kalbame apie mūsų organizmo procesus? Reklamoje už žodžio „natūralus“ dažniausiai slepiasi augalinės – gyvūninės-gamtinės  kilmės veikliosios (bet ne visada realybėje veikliosios) medžiagos. Taip, tai galima vadinti natūraliais produktais, jei vertinsime žvelgdami iš gamtos kaip visumos pozicijų. Tačiau žmogus yra tik dalis tos gamtos ir ne viskas, kas natūralu medetkai, karosui ar raganosiui, bus natūralu žmogui. Mums, žmonėms, natūralu tik tokios medžiagos, kurias mes patys sintetiname (gaminame) savo organizme ar savo struktūra labai artimos tokioms.

Fotolia nuotr./Vaistažolės
Fotolia nuotr./Vaistažolės

„Natūralūs“ vaistiniai preparatai gali būti skirstomi net į kelias kategorijas : natūralūs produktai, kurie negydo, bet ir nekenkia, kita kategorija būtų gamtinės kilmės produktai, kurie gali dalinai blokuoti kenksmingus procesus ar slopinti jų pasekmes, tad pasižymi tik simptomus slopinančiu poveikiu, nes iš esmės ligos negydo; ir trečia, tikrai verta dėmesio ir mūsų pinigų, kategorija – tai augalinės ar gyvūninės kilmės produktai, kurie savo sudėtyje turi medžiagų, artimų toms, kurios gaminasi žmogaus organizme ir dėl savo panašumo galinčios lengvai integruotis į natūralius apsauginius mechanizmus ar juos stimuliuoti be neigiamų tolimesnių pasekmių mums. Į tokias pačias kategorijas galima suskirstyti tiek jau ilgai rinkoje esančius cheminius vaistinius preparatus, tiek ir aukštąsias technologijas atstovaujančius produktus. Tad rinkdamiesi reklamoje vadinamas „natūralias“ kosmetikos priemones, akių lašus, ar vaistinius preparatus kitoms organų sistemoms, visada pasidomėkite ar į jų sudėtį įeinančios reklamoje įvardintomis „natūraliomis“ jų sudedamosis dalys iš tiesų natūralios žmogui, o mūsų organizmas tokias ar labai panašias gamina. Šiandiena literatūros tokiomis temomis apstu, taip pat yra „visagalis google“.

Reklamų, nuolaidų ir akcijų džiunglėse tikrai pasiklysime, jei tik kitus kaltinsime „propaganda“ ir noru pasipelnyti, o patys nesivarginsime daugiau sužinoti apie rūpimas problemas ir jų sprendimo būdus iš esmės. Jei tikrai save gerbiame ir mylime, o pinigus norime išleisti naudingai – skirkime daugiau laiko savišvietai, sužinokime, kas mes esame ir kaip „veikiame“, o pirkdami vaistinius preparatus pasidomėkime, iš ko jie sudaryti ir kaip tos medžiagos integruosis į procesus, vykstančius mūsų organizme. Jei turime laiko „naršyti“ naujienų portaluose ar bendrauti su draugais „Facebook‘e“, tai laiko savišvietai ir „nusikabinimui“ nuo reklamos kabliukų tikrai atrasime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius