Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Creative shock“: įkvepiantys pranešėjai, socialinio verslo aktualijos, vienijančios idėjos

ISM studentų atstovybės ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto organizuojamas tarptautinis verslo situacijų konkursas „Creative Shock“ įsibėgėja ir kviečia į atvirą konferenciją jau gruodžio 6 dieną!
Konferencijos „Creative shock“ plakatas
Konferencijos „Creative shock“ plakatas / Organizatorių nuotr.

Šių metų konferencijos pranešėjais taps: Lietuvos visuomenės veikėjas, įvairių nevyriausybinių organizacijų steigėjas, socialinių ir pilietinių projektų kūrėjas Tadas Langaitis, socialinio verslumo mokymų pradininkas vidurio rytų ir šiaurės Afrikoje Adnane Addioui iš Maroko, britų kilmės „Bootstrap Company“ generalinė direktorė, kompetentinga gamtosaugininkė Sara Turnbull, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Creative Shock“ – didžiausias tarptautinis verslo situacijų konkursas Lietuvoje, kuriame studentai sprendžia realias strateginio valdymo, komunikacijos ir rinkodaros bei kitas verslo problemas socialiniams verslams ir organizacijoms.

„Šių metų konferencija sukasi aplink išskirtines asmenybes, kurios savo idėjomis keičia arba jau pakeitė socialinio gyvenimo sritis – verslą, politiką, aplinkosaugą ar visuomenę. Atveždami į konferenciją šiuos neeilinius žmones, sudarėme galimybę konferencijos dalyviams tiesiogiai iš pačių socialinio verslo atstovų išgirsti, kaip inovatyvi idėja gali kurti pridėtinę vertę visuomenei“, – konferencijos privalumus vardijo organizatorė Kamilė Naraitė.

„Creative Shock“ – didžiausias tarptautinis verslo situacijų konkursas Lietuvoje, kuriame studentai sprendžia realias strateginio valdymo, komunikacijos ir rinkodaros bei kitas verslo problemas socialiniams verslams ir organizacijoms.

Paskutinis konkurso etapas – finalinis savaitgalis Vilniuje, kuriame TOP 5 komandos iš Vokietijos, Švedijos, Vengrijos, Serbijos ir Latvijos gruodžio 5-7 dienomis susirungs dėl 1500eurų prizo ir Turkish Airlines lėktuvų bilietų. Komandos turės tik vieną naktį išspręsti socialinio verslo situaciją, kurios sprendimus vertins garbinga ir kompetentinga komisija.

„Studentai visais laikais buvo ta visuomenes dalis, kuri skatino didžiuosius socialinius pokyčius, neretai įžiebdavo net ir revoliucijų ugnį. „Creative Shock“ konkursas, savo ruožtu, ugdo jauną žmogų, skatina jo kritinį mąstymą, stiprina socialinę atsakomybę. Todėl tikiu, kad šis konkursas ne tik didina socialinio verslo žinomumą, pagimdo inovatyvius socialinių problemų sprendimus, suburia pasaulio jaunimą, bet svarbiausia – vaidina didžiulį vaidmenį kuriant atsakingą visuomenę“, – tikino konkurso auksinio partnerio „ARVI“ ir ko valdybos narys Justas Kučinskas.

Daugiau informacijos apie konkursą bei registraciją į konferenciją rasite  čia

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius