Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos studentai skatina socialinį verslumą pasaulyje

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamas tarptautinis verslo konkursas „Creative Shock‘13“ jau trečius metus skelbia socialinio verslo idėją ir kasmet sulaukia vis didesnio užsienio šalių jaunimo susidomėjimo. Šių metų konkurse dalyvauja daugiau kaip 300 studentų iš 42-jų pasaulio universitetų. Penkios geriausios komandos, patekusios į finalą, gruodžio 7 - 8 dienomis, Vilniuje, varžysis dėl pagrindinio prizo – 1500 eurų, kuriuos skiria „Danske Bank“.
Studentai
Studentai / „Creative Shock“ nuotr.

„Konkursas tikrai sparčiai auga ir plečiasi: šiemet nustebino užsienio dalyvių gausa, buvo sulaukta studentų iš tokių šalių, kaip Jungtinė Karalystė, Italija, Vokietija, Portugalija, Taivanas, Kinija ir daugelio kitų, – pastebi projekto vadovas Aras Dapkus. – Tačiau svarbiausia, jog ir šiais metais turėjome galimybę toliau bendradarbiauti bei padėti vienam Filipinų socialiniam verslui“.

Visas užduotis konkurso dalyviams parengė ISM Studentų konsultacinis klubas, vienijantis ISM studentus, besidominčius strateginiu valdymu bei verslo konsultacijomis. Pirmosios užduoties metu 87 komandos laužė galvas, kaip Filipinų socialinis verslas „Plush & Play“, gaminantis edukacinius žaislus vaikams, galėtų konkuruoti su kiniškais žaislais bei siūlė naujo žaislo idėjų. Ši užduotis jau patyrusių verslo konsultantų buvo įvertinta kaip profesionali ir originali.

Antrąją kūrybinę užduotį padėjo paruošti ir įvertino Lietuvos Marketingo asociacijos (LiMA) tarybos nariai. Šiemet ši užduotis taip pat išsiplėtė: komandos turėjo pasiūlyti partizaninio marketingo idėjų ne tik Lietuvos socialinėms organizacijoms, tokioms kaip „Maisto Bankas“, „Nedelsk“ bei „Idėjos padėjėjos“, bet ir Latvijos socialinėms organizacijoms „Otra Elpa“ („Antrasis kvėpavimas“) bei Dzīvnieku Draugs („Gyvūnų draugas“).

Pasak pagrindinio prizo steigėjo – „Danske Bank“ – generalinio direktoriaus Gintauto Galvanausko, kiekvienas modernus verslas yra nukreiptas į visuomenę, kurioje veikiama, todėl labai svarbus dialogas su jos nariais: „Svarbu, kaip gyvuos verslas ir žmonės, kokia aplinka bus rytoj, todėl puiku, kad akademinis jaunimas socialinio verslumo žinias gali gilinti dalyvaudamas tokiame projekte“.

Konkurso „Creative Shock‘13“ finalo metu taip pat bus rengiamos atviros paskaitos, kuriomis organizatoriai sieks supažindinti su realia socialinio verslo praktika užsienyje ir parodyti, kad šiuolaikinis verslas turi būti išvien su socialine aplinka. Paskaitas, kurios atviros visiems norintiems, skaitys Rasa Bagdonienė, „Mondelez International“ korporatyvinių reikalų skyriaus vadovė Baltijos regione, bei Phil‘as Tulba – nepriklausomas trečiojo sektoriaus bei socialinio verslo konsultantas iš Jungtinės Karalystės.

Daugiau informacijos apie paskaitas galite rasti čia: http://creativeshock.lt/open-lectures/

Geriausiai įvertintas komandų idėjas galite pamatyti čia:

Komandos „#1“ iš BI Norvegijos verslo mokyklos – partizaninio marketingo idėja Lietuvos socialinei organizacijai „Maisto Bankas“ http://www.youtube.com/watch?v=auek8FpSldM

Komandos „Catolica_consulting“ Católica Porto Verslo mokyklos Portugalijoje – partizaninio marketingo idėja Lietuvos socialinei organizacijai „Nedelsk“ http://vimeo.com/79051961

Komandos „Kur ir nauda?“ iš SSE Rygos verslo mokyklos Latvijoje – partizaninio marketingo idėja Latvijos socialiniam verslui „Otra Elpa“. http://www.youtube.com/watch?v=1qHniCWE9Gg&feature=youtu.be

Komandos „YED“ iš Klaipėdos tarptautinio LCC universiteto – partizaninio marketingo idėja Latvijos socialinei organizacijai „Dzīvnieku Draugs“ http://www.youtube.com/watch?v=0HrVCKOv-GU

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius