Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Mokymosi krūvį patariama didinti pamažu

Vilniaus universitetas nuo gegužės 15 d. kviečia į „Vaikų universitetą“, kur paskaitos bus dėstomos 8-12 m. mokiniams.
L.Viksnės/BFL nuotr. / Mokinukė
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Pasak medicinos atstovų, po ilgų vasaros atostogų moksleiviams dažnai būna sunku susikaupti. Norint sugrįžti prie įprasto mokymosi tempo tereikia palaipsniui intensyvinti mokymosi krūvį.

Pirmąją savaitę namų darbų ruošai skirkite valandą ar dvi, antrą savaitę – dvi tris, trečiąją – tris ir daugiau. Žinoma, kiek laiko sėdėsite prie knygų priklausys nuo to, kelintoje klasėje mokotės, kaip greitai turite pasikartoti primirštas formules, pradėti naujas bei dar nuo daugybės priežasčių. Tačiau svarbiausia yra viena – laimėsite tuomet, jei tikslų sieksite kryptingai ugdydami savo valią.

Mokslą reikia prisijaukinti

Tie, kurie jaučia, jog įsigilinti į naują mokslo metų kursą bus sunkiau, turėtų pradėti ruoštis dabar. Tačiau nepersistenkite ir pabandykite prisijaukinti mokslą. Jei mėgstate istoriją – iš bibliotekos pasiimkite knygą apie jus dominančius istorinius įvykius. Jei pasitikite savo jėgomis matematikoje, chemijoje ar fizikoje – atsiverskite uždavinyną ir dar iki rugsėjo išspręskite bent tris uždavinius. Romantinių, fantastinių ar įtempto siužeto filmų mėgėjai šįkart rinkitės knygą. Tai neabejotinai praturtins jūsų vaizduotę ruošiantis artimiausiam rašiniui lietuvių kalbos pamokoje.

Prisijaukinę mėgstamą discipliną pasirinkite jums geriausiai tinkantį mokymosi būdą. Dažniausiai neramina tik nežinojimas, kaip išspręsti sudėtingą matematinę lygtį ar įsiminti krūvą istorinių datų. Tačiau atradę individualų mokymosi būdą galite tapti nepralenkiami savo klasės draugų tarpe, o gal visoje mokykloje ar net šalyje.

Rūpinkitės savo sveikata

„Geriems rezultatams pasiekti yra dar daugybė sėkmės receptų. Be moralinio nusiteikimo ir pasitikėjimo savo jėgomis svarbu tinkamai maitintis, laiku eiti miegoti, prižiūrėti savo sveikatą, sportuoti. Šie fiziniai veiksniai turi veik didžiausią įtaką mokymosi rezultatams“, – atkreipė dėmesį „Camelia“ vaistininkė Audronė Grabauskienė.

Jau dabar galite pradėti domėtis jums patinkančiu sportu ir naujų grupių formavimu rudenį. Pasirinkite bet ką, kas artima širdžiai: rytinį krosą, aerobiką, plaukimą, tenisą, dviračių sportą, jodinėjimą, jogą. Juk yra tiek daug būtų save realizuoti ir sukoncentruoti savo mintis.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min