Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„REDI“ Vilniaus kolegijoje – reklamos „virtuvė“

„REDI“ Vilniaus kolegijoje – reklamos „virtuvė“.
Vilniaus kolegijos nuotr. / „REDI“ Vilniaus kolegijoje – reklamos „virtuvė“.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Ketvirtadienį Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto Komunikacijos katedra kartu su reklamos vadybos studentais jau antrą kartą įgyvendino projektą „Reklamos vadybos studijų programos žinomumo didinimas“.

Beveik du mėnesius antrakursiai darbavosi sukurtose imitacinėse reklamos agentūrose bei organizavo išskirtinę dieną studentams. Rezultatas – įsimintinas renginys „Reklamos diena“ – „REDI“.

Renginio metu studentai bei svečiai buvo kviečiami sudalyvauti seminaruose, kuriuose buvo kalbama apie reklamos „virtuvę“, žmogaus laisvę ir vertybes. Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) vadovo Gintaro Šepučio pranešimo metu virė diskusija apie „Netradicinę reklamą“. Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „Love Agency“ kūrybos vadovas, aptarė reklamos kūrybos ypatumus bei reklamos gamybos procesą, o aktorė ir visuomenė veikėaj Nijolė Oželytė pasidalijo savo gyvenimiška patirtimi ir papasakojo apie šių dienų vertybes, žmogaus laisvę, jo tikslus. Taip pat, aukštesniųjų klasių moksleiviai turėjo puikią progą susipažinti su Reklamos vadybos studijų programa, pabendrauti su kolegijos studentais, kurie išsamiai atsakė į rūpimus klausimus bei papasakojo apie karjeros galimybes baigus šias studijas.Be to, renginyje aktyviai dalyvavo pagal ERASMUS programą atvykę studentai, kurie surengė reklamų pristatymą.

Tikimasi, jog „REDI“ dienos bus toliau organizuojamos ir taps tradicišku renginiu Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakultete.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min