Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Rinkodaros specialistai kvalifikaciją kels mokymuose

LiMA mokymai
LiMA nuotr. / LiMA mokymai
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), vienijanti daugiau kaip 600 specialistų visoje Lietuvoje, siekdama gerinti rinkodaros specialistų pasiruošimą, organizuoja mokymus. Tobulintis ir išmokti susidoroti su nuolatos rinkoje kintančiomis sąlygomis galės sisteminių ir praktinių rinkodaros žinių stokojantys specialistai. 11 savaičių vyksiantys mokymai organizuojami bendradarbiaujant su aukštųjų mokyklų lektoriais ir verslo praktikais.

„Neseniai universitetus palikę rinkodaros specialistai ne visuomet turi pakankamą kvalifikaciją. Kadangi ir verslo tradicijos Lietuvoje siekia vos porą dešimtmečių, rinkodaros specialybė taip pat neturi gilių šaknų. Siekdami pagerinti bendrą sektoriaus darbo kokybę, bendromis jėgomis su šios srities profesionalais pasiūlėme asociacijos nariams tobulinti savo kvalifikaciją specialiuose mokymuose“, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.

Studentai dažnai tikisi, kad visas reikalingas žinias jie gaus universitete, tačiau rinkodaros srityje būtina mokytis visą karjerą.

Dėstytojai pastebi, kad rinkodaros studijas pradeda ką tik mokyklas baigę studentai, neturintys suvokimo, kaip gaunamas žinias reikės panaudoti darbo rinkoje. „Universitetas nesukuria žinių bagažo visam gyvenimui, o tik parodo, kokiu keliu turi eiti mokydamasis visą gyvenimą. Studentai dažnai tikisi, kad visas reikalingas žinias jie gaus universitete, tačiau rinkodaros srityje būtina mokytis visą karjerą“, – sako Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo katedros docentė dr. Nina Klebanskaja.

Anot jos, nors nemaža integruotos rinkodaros komunikacijos mokymuose dalyvaujančių dalis yra baigę verslo administravimo ar rinkodaros studijas, šių sričių žinios labai greitai sensta, o naujovės atsiranda kone kasdien. „Socialiniai tinklai sukūrė tikrą rinkodaros revoliuciją, vadinamoji „Y“ karta tapo pagrindine rinka, kuriai reikia komunikuoti. Šie pokyčiai kasdien verčia rinkodaros specialistus pertvarkyti savo strategijas, – teigia docentė. – Rinkodarą dėstau ir šioje srityje dirbu jau dvidešimt metų, tačiau iki šiol mokausi kiekvieną dieną.“

Pirmą kartą LiMA gyvavimo istorijoje startavusi integruotos rinkodaros komunikacijos tęstinė mokymų programa, organizuojama su V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokykla, yra skirta pradedantiesiems ar pažengusiems rinkodaros bei susijusių sričių specialistams. 11 savaičių vykstančiuose mokymuose LiMA narių žinias gilins patyrę rinkodaros ir komunikacijos specialistai – N. Klebanskaja, Žydrūnas Sadauskas, Edmundas Piesarskas, Vytautas Vorobjovas ir kiti.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min