Tiesiogiai

Tiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentaraiTiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentarai

Rinkodaros specialistai kvalifikaciją kels mokymuose

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), vienijanti daugiau kaip 600 specialistų visoje Lietuvoje, siekdama gerinti rinkodaros specialistų pasiruošimą, organizuoja mokymus. Tobulintis ir išmokti susidoroti su nuolatos rinkoje kintančiomis sąlygomis galės sisteminių ir praktinių rinkodaros žinių stokojantys specialistai. 11 savaičių vyksiantys mokymai organizuojami bendradarbiaujant su aukštųjų mokyklų lektoriais ir verslo praktikais.
LiMA mokymai
LiMA mokymai / LiMA nuotr.

„Neseniai universitetus palikę rinkodaros specialistai ne visuomet turi pakankamą kvalifikaciją. Kadangi ir verslo tradicijos Lietuvoje siekia vos porą dešimtmečių, rinkodaros specialybė taip pat neturi gilių šaknų. Siekdami pagerinti bendrą sektoriaus darbo kokybę, bendromis jėgomis su šios srities profesionalais pasiūlėme asociacijos nariams tobulinti savo kvalifikaciją specialiuose mokymuose“, – sako LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus.

Studentai dažnai tikisi, kad visas reikalingas žinias jie gaus universitete, tačiau rinkodaros srityje būtina mokytis visą karjerą.

Dėstytojai pastebi, kad rinkodaros studijas pradeda ką tik mokyklas baigę studentai, neturintys suvokimo, kaip gaunamas žinias reikės panaudoti darbo rinkoje. „Universitetas nesukuria žinių bagažo visam gyvenimui, o tik parodo, kokiu keliu turi eiti mokydamasis visą gyvenimą. Studentai dažnai tikisi, kad visas reikalingas žinias jie gaus universitete, tačiau rinkodaros srityje būtina mokytis visą karjerą“, – sako Vytauto Didžiojo universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo katedros docentė dr. Nina Klebanskaja.

Anot jos, nors nemaža integruotos rinkodaros komunikacijos mokymuose dalyvaujančių dalis yra baigę verslo administravimo ar rinkodaros studijas, šių sričių žinios labai greitai sensta, o naujovės atsiranda kone kasdien. „Socialiniai tinklai sukūrė tikrą rinkodaros revoliuciją, vadinamoji „Y“ karta tapo pagrindine rinka, kuriai reikia komunikuoti. Šie pokyčiai kasdien verčia rinkodaros specialistus pertvarkyti savo strategijas, – teigia docentė. – Rinkodarą dėstau ir šioje srityje dirbu jau dvidešimt metų, tačiau iki šiol mokausi kiekvieną dieną.“

Pirmą kartą LiMA gyvavimo istorijoje startavusi integruotos rinkodaros komunikacijos tęstinė mokymų programa, organizuojama su V. A. Graičiūno aukštosios vadybos mokykla, yra skirta pradedantiesiems ar pažengusiems rinkodaros bei susijusių sričių specialistams. 11 savaičių vykstančiuose mokymuose LiMA narių žinias gilins patyrę rinkodaros ir komunikacijos specialistai – N. Klebanskaja, Žydrūnas Sadauskas, Edmundas Piesarskas, Vytautas Vorobjovas ir kiti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius