Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

IDĖJA 2009 pristato: Geriausios studentų marketingo idėjos. I dalis

Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Projektas IDĖJA jau šeštus metus vyksta tarp Lietuvos aukštųjų mokyklų studentų. Viso rudens semestro metu studentų komandos kuria naujus produktus arba modifikuoja esančius rinkoje, dalyvauja marketingo specialistų ir reklamos agentūrų atstovų vedamuose seminaruose bei atlieka marketingo tyrimus.

„Stipriausių“ produktų autoriai savo idėjas pristato viešoje parodoje.

Gruodžio 16 d. LITEXPO parodoje IDĖJA 2009 bus pristatoma 40 geriausių studentų kūrybinių metamorfozių. Pirmoji dalis – jūsų verdiktui.

Priklijuojama kišenė „Lipis“. Visiems gyvenimo atvejams: subalansuotas – patogumui, pritaikytas – stilingumui. „Laisvė“ jūsų netelpantiems daiktams ir revoliucija kišenių madai.

Kontaktiniai lęšiai su indikatoriumi „Akira“. Dar neturėjote lęšių, informuojančių apie besibaigiantį galiojimo laiką? Šis inovatyvus sprendimas leis jums atsiriboti nuo dilemos „Keisti ar nekeisti“. Kalbantys kontaktiniai lęšiai? Nevisai. Paprasčiau ir tyliau.

Kompiuterinė pelė „GLOVEmouse“. Kompiuterinių pelių gamintojai pamiršo, kad šiauriniai žmonės mamutų jau nebemedžioja. Kompiuterius irgi naudoja, tik – su pirštinėmis. Todėl studentai sukūrė beveik „gyvą“ šiltą kompiuterinę pelę. Sukurta šaltoms moterims, bet tinka ir karštiems vyrams.

Pieštukas „BiteWood“. Arba „Ahoy, ponas Bebre, aš irgi valgau medį“. Tai įprastas pieštukas su valgomu saldymedžio galu. „BiteWood“ siūlo rašymo, skonio ir atsipalaidavimo sintezę. Kaip pasakytų Mika: „Relax, take it easy“.

Energetiniai kąsniukai „CATCH!“. Trys viename: energetinis produktas, sveikas užkandis ir nekaloringas desertas. „Mes siūlome „pirkti“ laiką, kurį žmogus gali sutaupyti, nuolat būdamas energingas ir aktyvus“, – teigia kūrybingos ir figūringos studentės.

Virtuvinis magnetas „Safe kitchen magnet“. Pasirodo, magnetas gali turėti paskirtį ir „ant“ viryklės, neleisdamas vaikams nukelti karštų indų. Tuo tarpu supermamų stiprumo magnetas netikrins, nes leis ne tik lengvai nuimti puodą, bet ir padės išlaikyti šiltą maistą viduje.

Skėčių ir lietpalčių automatas. Pūkuotukas: „Knysliuk, ar tu turi skėtį? Aš kaip tik pagalvojau, ar nepasiimti mums dėl viso pikto skėčio?“ Ne, Pūkuotuk, geriau pasirūpink dar vienu oro balionėliu. Skėtį ir lietpaltį apsisaugojimui nuo bičių „lietaus“ rasi moderniame aparate. Beje, medaus jis nevalgo, todėl pasiruošk monetų.

Elektroninis sąsiuvinis „E – Pro“. Stilingas, madingas, ekologiškas ir protingas, bet ne moksliukas. Kas? E – Pro elektroniniame sąsiuvinyje vietos užteks visiems. Ypatingai tavo protingų draugų užrašams. Padėkos visi visiems. Ir miškas prisidės.

Burnos higienos priemonė „Gaivutis“. Dantis įprasta valytis du kartus per dieną, tačiau to nepakanka, norint palaikyti pedantišką „švarą“ burnoje. „Gaivučio“ bespalvė juostelė sako nematomą „stop“ blogam burnos kvapui, apnašoms ir „purviniems“ vulgariems žodžiams.

Modifikuota skardinė „Easy Open Can“. Moterys, neberizikuokite išleistomis investicijomis manikiūro salone, vyrai – deja, baigėsi supermenų ir magiškų triukų metas. Dabar skardinę galima atidaryti kur kas paprasčiau ir patogiau.

„GOBvonia“. Instrukcija: 1. Prileiskime vonią karšto vandens 2. Išsirinkime vaizdus 3. Atsipalaiduokime ir mėgaukimės Claudia Chiffer, Jude Law ar įspūdžiais iš vasaros kelionės aplink pasaulį...

Guminis bamperis „Bumpergum“. Prieš porą dienų tapote šviežiai iškeptu vairuotoju ir bijote išnerti į gatvę? O gal nepasitikite saugos diržais, oro pagalvėmis ar modernia elektronika, kurios „pripumpuoti“ visi naujausi automobiliai? Bumpergum – aukščiausias saugumo standartas kiekvienam vairuotojui. „Būk saugus ir unikalus“.

„Warming Talking Cup 3000“. Tai pirmasis puodelis, nustatantis gėrimo temperatūrą. Ir jis kalba! Specialūs indikatoriai praneš, kada metas mėgautis – be rizikos. Beje, kava ar arbata liks šilta ilgai. Labai ilgai.

„Šilta muzika“. Pirštinės? – Šilta. Ausinės? – Šilta. Gera muzika? – Šilta. Tikrai šiltas produktas, kad šaltą žiemą nereikėtų būti Paršiuku Čiuku.

„SafeSticker“. Tai lipdukas, klijuojamas prie įvairių daiktų. Sušlapęs jis išsipučia ir iškelia daiktus į vandens paviršių. Reklama. „Mėgaujatės romantišku pasiplaukiojimu valtele su savo mylimąja ir netyčia į vandenį įkrenta jūsų telefonas arba ... Jei turėjote „SafeSticker“, jis nenuskęs ir greit iškils į vandens paviršių. Ar dar veiks? Čia jau kitas klausimas.“

Tai buvo 15 iš 40 geriausių studentų sukurtų produktų, kuriuos pamatysime IDĖJA 2009 parodoje. Tęsinys – po savaitės.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min