Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sugrįžta tarptautinis verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“

Tarptautinis verslo situacijų konkursas studentams „Creative Shock“ – sugrįžta! Kaip ir kasmet, konkursas dalyvių pareikalaus kūrybingumo ir inovatyvumo, ruošiant marketingo strategijas Baltijos šalių socialiniams verslams bei organizacijoms. Penkios geriausios komandos pateks į finalą, kurio metu jos turės tik vieną naktį išnarplioti specialiai organizatorių paruoštą socialinio verslo situaciją. Konkurencingą įtampą tarp komandų skatins „Danske Bank“ įsteigtas 1500 EUR pagrindinis prizas bei kiti vertingi prizai.
„Creative Shock“ akimirka
„Creative Shock“ akimirka / „Creative Shock“ organizatorių nuotr.

Ketvirtus metus organizuojamas konkursas „Creative Shock“ nenustoja augti. Renginio augimas siekia 70-80 %, kasmet pritraukiant vis daugiau dalyvių iš įvairių pasaulio šalių ir kontinentų. 2013 m. konkurse dalyvavo virš 300 dalyvių iš 42 universitetų 18-oje valstybių. Creative Shock’13 laimėjo Metų verslumo skatinimo projekto Lietuvoje apdovanojimą – BZN start „Startups AWARDS 2013“.

„Creative Shock'14“ konkurso metu studentai susipažins su vis didesnį populiarumą įgaunančiu verslo modeliu – socialiniu verslu. Spręsdami socialinio verslo problemas, jie gilins savo konsultacines ir analitines žinias. Galimybę spręsti realias verslo situacijas ir prisidėti prie visuomenės gerovės didinimo akademiniam jaunimui suteikė konkurso organizatoriai – ISM studentų atstovybė ir ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas.

„Creative Shock'14“ konkurso metu studentai susipažins su vis didesnį populiarumą įgaunančiu verslo modeliu – socialiniu verslu.

Konkurso dalyvių šiais metais laukia dar daugiau įdomių užduočių bei organizatorių paruoštų siurprizų: tikrų verslo problemų sprendimas, marketingo strategijų ir reklaminių kampanijų kūrimas, partizaninio marketingo idėjų kūrimas Baltijos socialinėms organizacijoms ir verslams. Finalo metu vyks atviros paskaitos ir kūrybinės dirbtuvės, kuriose savo patirtimi dalinsis Socialinio verslo atstovai, o finalinių komandų sprendimus vertins garbinga ir kompetetinga komisija. Po nugalėtojų apdovanojimų ceremonijos bus rengiamas kontaktų vakaras, kurio metu studentai turės galimybę artimiau susipažinti su kolegomis iš kitų Europos universitetų, pabendrauti su konkurso komisijos nariais, išklausyti jų vertinimus.

Suburk 3-4 studentų komandą, varžykis ir laimėk! Registracija vyks iki Spalio 19 d. Daugiau informacijos apie konkursą bei registraciją rasite www.creativeshock.org.

Visas naujienas taip pat galite sekti mūsų „Facebook“ paskyroje: http://www.facebook.com/creativeshock.org

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius