Tyrimą atlikę akademikai nustatė, kad merginos, klasėse ir auditorijoje mažiau pasitikinčios savimi, daugiau problemų turės ir darbo rinkoje.
Atliekant tyrimą iš viso dalyvavo daugiau nei 800 ekonomikos ir verslo studijų studentų iš Esekso universiteto Didžiojoje Britanijoje.
Tyrimas buvo pagrįstas anksčiau atliktų socialinių tyrimų, atliktų su moksleiviais, rezultatais, kurie rodė, jog merginos buvo labiau linkusios rizikuoti ir konkuruoti, kai yra tarp savo lyties atstovių.
Praėjusiais metais mokslų daktaras Patrickas Nolenas ir profesorė Alison Booth pirmo kurso studentus įvadinio ekonomikos kurso paskaitoms padalijo į tris grupes. Vienoje grupėje buvo tik studentės, kitoje tik studentai, o trečioji studentų grupė buvo mišri.
Vaikinų ir mišrios grupės egzaminų rezultatai buvo panašūs, o merginų grupės egzaminų rezultatai buvo net 7,5 proc. geresni nei vidutiniai jų pažymiai.
Tyrėjai geresnius egzaminų rezultatus daugiausia linkę sieti su paskaitų lankymu. Mat merginos, studijuojančios tik su tos pačios lyties atstovėmis, stropiau lankė paskaitas.
Merginos, kurios studijavo tos pačios lyties atstovių grupėje, dalyvavo vidutiniškai 71 proc. visų paskaitų. Tuo tarpu merginos, studijavusios grupėje su vaikinais, lankė tik 63 proc. visų paskaitų. Pasak ekspertų, egzaminų rezultatai labiausiai priklauso nuo paskaitų lankomumo.