Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Verslas kukliai įamžino Žalgirio pergalę

Žalgirio mūšio 600–osios metinių neužmiršo ir verslas, nors tik kelios šalies bendrovės pristatė specialius šiam jubiliejui skirtus gaminius ar paslaugas.
Vytautas Didysis iš Vilniaus išlydimas į Žalgirio mūšio inscenizaciją
Vytautas Didysis iš Vilniaus išlydimas į Žalgirio mūšio inscenizaciją / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Kelios bendrovės šia proga ėmėsi gamybos ir atnaujino asortimentą – alkoholiniai gėrimai, saldainiai ir keli suvenyrai – bene visi gaminiai, skirti jubiliejui. Verslininkai iš proginių gaminių didelio pelno nesitiki, tad daugelis net nesivargino jų kurti, penktadienį rašo dienraščiai „Vilniaus diena“ ir „Kauno diena“.

Alkoholiniai gėrimai, saldainiai ir smulkūs suvenyrai – tai bene viskas, ką tautiečiai ir turistai gali įsigyti šiemet minint Žalgirio mūšio jubiliejų.

Verslininkai pripažįsta, kad tokiomis progomis į rinką išleidžiami gaminiai atsiperka retai. Įmonės tai neva daro tik vedamos patriotinių jausmų. Tačiau taip pat tai yra ir puiki proga pasireklamuoti.

Bendrovė „Gubernija“ istorinio jubiliejaus proga atnaujino „Žalgirio“ alų.

Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos atributiką etiketėje pakeitė vėliava su stilizuotu vyčiu ir užrašas „Kalaviju grūdintas“. Toks pats yra ir reklaminis šio gaminio šūkis.

Kita alaus darykla – „Ragutis“ jau kurį laiką parduotuvių lentynose galima rasti naują šios bendrovės gaminį – alų „1410“.

Progos pasinaudoti istoriniu jubiliejumi nepraleido ir Lietuvos turizmo agentūros bei kelionių organizatoriai – didelė dalis šalyje veikiančių turizmo bendrovių savo asortimentą praplėtė kelionėmis į Lenkiją.

Prekyboje pasirodė ir bendrovės „Stumbras“ pagaminta speciali „Lithuanian vodkos“ auksinės degtinės riboto kiekio partija „Žalgiris 600“. Naujasis produktas skirtas išskirtinai Lietuvos rinkai, planuojama, kad riboto kiekio gaminys turėtų būti parduodamas tik keletą mėnesių. Iš viso bus pagaminta 100 tūkst. šios degtinės butelių

Midaus gėrimus gaminanti bendrovė „Lietuviškas midus“ Žalgirio mūšio 600 metinių minėjimui taip pat išleidžia proginį nedidelės 0,2 1itrų talpos midaus balzamo „Žalgiris“ buteliuką. Šiuo gaminiu bendrovė žada prekiauti ir Lenkijoje, Žalgirio mūšio minėjimui skirtuose renginiuose.

Saldainių gamintojai taip pat naudojasi galimybe papildyti asortimentą istorinių įvykių sukakties progomis. Bendrovė „Vilniaus pergalė“ išleido saldainių rinkinį „Žalgirio mūšis“ to paties pavadinimo Jano Mateikos paveikslo reprodukcija papuoštoje dėžutėje.

Žalgirio mūšio 600 metų sukakčiai skirtą saldainių rinkinį „Žalgirio Lietuva“ išleido ir bendrovė „Rūta“. Proginį penkių rūšių saldainių rinkinį įmonė taip pat iliustravo J.Mateikos paveikslu „Žalgirio mūšis“.

Progos pasinaudoti istoriniu jubiliejumi nepraleido ir Lietuvos turizmo agentūros bei kelionių organizatoriai – didelė dalis šalyje veikiančių turizmo bendrovių savo asortimentą praplėtė kelionėmis į Lenkiją: Žalgirį (Griunvaldą) ir kitas su garsiuoju mūšiu susijusias vietas: Gdanską, Malborką, S tuma, Kvidzyną, Olštyną, Torūnę, Plocką ir Krokuvą. Tiesa, kelionės kainuoja nepigiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius