Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Migdolai – sveikas ir skanus užkandis kiekvienai dienai

Migdolais pagardinti rageliai
Savas.lt nuotr. / Migdolais pagardinti rageliai
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Jau tikriausiai ne kartą esate girdėję, kad riešutus valgyti sveika. Daugelis mokslininkų ir dietologų pataria jų suvalgyti bent nedidelę saujelę per dieną.

Tačiau ypač verta valgyti migdolus, nes šie riešutai jums padės numesti svorio, sumažins širdies ligų riziką ir sustiprins jūsų kaulus. Negana to, kasdien mėgaudamiesi šiais riešutais, galėsite džiaugtis sveikiau atrodančia oda ir netgi geresniu regėjimu, – rašoma southernliving.com tinklalapyje.

Migdolai padeda išlaikyti kūno proporcijas

Daugelyje tyrimų buvo įrodyta, kad žmonėms, kurie valgo migdolų bent du kartus per savaitę, yra kur kas mažesnė tikimybė priaugti svorio, vis dėlto šie riešutai yra gana kaloringi, todėl juos valgydami nepersistenkite, visiškai užteks nedidelės saujelės migdolų kasdien, kad galėtumėte džiaugtis savo kūno linijomis. Tačiau rinkitės tik kepintus ar paprastus migdolus, kadangi saldieji migdolai papildomų kilogramų numesti tikrai nepadės.

Migdolai suteikia natūralaus grožio

Šiuose riešutuose yra daug vitamino E ir antioksidantų, kurie kovoja su saulės ir aplinkos daroma žala jūsų organizmui. Daugelyje grožio produktų yra migdolų aliejaus, kuris odai suteikia ypatingo švelnumo. Norėdami savo plaukams suteikti žvilgesio, įmasažuokite kelis lašus migdolų aliejaus į galvos odą, palaikykite 15 minučių ir ištrinkite galvą su šampūnu.

Migdolai mažina riziką susirgti širdies ligomis

Migdoluose gausu mononesočiųjų riebalų, kurie mažina cholesterolio lygį kraujyje. Jeigu į savo maisto racioną įtrauksite ir šiuos riešutus, riziką susirgti daugeliu širdies ligų sumažinsite nuo 30 iki 45 procentų. Rinkitės riešutus, kuriuose nėra druskos, kadangi druska gali pakelti kraujo spaudimą.

Migdoluose gausu baltymų

Neturite kada išsivirti pusryčiams kiaušinio? Štai jums įdomus faktas – suvalgę ketvirtadalį stiklinės migdolų (maždaug 20–25 riešutus) pasisavinsite beveik tiek pat baltymų, kiek jų yra viename kiaušinyje. O baltymai, kaip jau tikriausiai ir girdėjote, stiprina viską – nuo jūsų akių iki nagų.

Migdolai stiprina kaulus

Tik vienoje nedidelėje porcijoje migdolų yra 10 proc. dienai rekomenduojamos kalcio normos. O kalcis yra ypač reikalingas kaulams ir nagams. Migdoluose taip pat gausu magnio, kuris naudingas siekiant išlaikyti sveikus dantis.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min