Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

LKF: atliekami tyrimai dėl neteisėtų akcijų, susijusių su „EuroBasket 2011“

Artėjant Europos vyrų krepšinio čempionatui Lietuvoje bilietų į rungtynes neturintys aistruoliai juos laimėti gali daugelyje reklaminių akcijų bei žaidimų, kuriuos rengia šalies nacionalinės komandos, Lietuvos krepšinio federacijos (LKF) bei „FIBA Europe“ rėmėjai ir partneriai.
Basi krepšinio aistruoliai rinktinės batelių laukė nuo paryčių
Lietuvos krepšinio gerbėjai / Organizatorių nuotr.

Tačiau Lietuvos rinktinės ir Europos čempionato vardu nori pasinaudoti ir teisės rengti įvairius su čempionatu nesusijusius žaidimus neturinčios bendrovės.

Europos čempionato organizacinio komiteto vadovai sirgaliams pataria rinktis tik oficialių Lietuvos rinktinės ir Europos čempionato rėmėjų žaidimus.

„Visos garantijos yra suteikiamos tik rėmėjų žaidimuose praloštiems bilietams. Laimėję bilietą žaidime, kurį organizuoja jokio partnerio statuso neturinti įmonė, visų pirma rizikuojate įsigyti netikrą bilietą, nes toks bilietas gali būti pirktas iš tarpininko. Antra, tokiu žaidimu, kuriame galima laimėti bilietus ar oficialią atributiką, yra pažeidžiamos čempionato organizatoriaus teisės. Prekės ženklai (logotipas, talismanas ar šių objektų dalis), čempionato vardas, įvaizdis ir kiti intelektinės nuosavybės objektai yra „FIBA Europe“ nuosavybė, todėl bet koks šių teisių panaudojimas, neturint renginio organizatoriaus sutikimo ar leidimo, yra neteisėtas. Šiuo metu dėl ne LKF ir „EuroBasket 2011“ rėmėjų vykdomų su čempionatu susijusių akcijų jau atliekami tyrimai“, – tvirtino LKF marketingo direktorius Dainius Vanagas.

Oficialūs rinktinės ar čempionato rėmėjai yra „Džiugas“, „Viči“, „Snickers“, „Statoil“, „IKI“, „Vytautas“, „Lietuvos žinios“, „AirBaltic“, „TonyBet“, „Philips“, „Samsung“, „Pokerstars“, „Italiana.lt“, „Švyturys“, „Sprite“, „Manija“, „Omnitel“, „Nike“, „DnB Nord“, „KG Group“, „Viasat“, „Elektromarkt“, „Toyota“ ir kiti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius