„airBaltic išplatintame pranešime spaudai teigiama, akd siekdamos efektyviau siūlyti savo paslaugas, bendrovės suvienija jėgas ir pristato prekės ženklą „Reval Hotels, „airBaltic Hotels“ narys“. Tokio pobūdžio bendradarbiavimas regione vykdomas pirmą kartą ir turės įtakos bendrovių veiklai Baltijos šalių, Rusijos, Skandinavijos ir Vakarų Europos rinkose.
„Džiaugiamės šiuo mūsų paslaugų su „Reval“ sujungimu ir galimybe „airBaltic“ klientams pasiūlyti aukštos kokybės paslaugas. Abi bendrovės atlieka svarbų vaidmenį Baltijos šalių regione, todėl kartu gali pateikti gerų pasiūlymų“, – pabrėžė „airBaltic“ prezidentas Bertoltas Flickas.
„Reval Hotels“ prezidentas Heikki Vanhanen sakė, kad „airBaltic Hotels“ pasiūlymus teiks kaip ir „Reval Hotels“. „Siekiame paremti vieni kitus ir drauge pritraukti daugiau keliautojų į šalis, kuriose veikiame“, – teigė H. Vanhanen.
Abiejų bendrovių klientai galės pasinaudoti sujungtomis aukštos kokybės kelionių paslaugomis žemiausiomis kainomis. Bendrovės tikisi naudą pajusiančios greitai – „Reval“ paslaugos bus siūlomos beveik 3 milijonams „airBaltic“ keleivių ir geriau pasieks užsienio rinkas, o oro bendrovei tai suteiks pridėtinės vertės turizmo rinkoje ir galimybę paslaugas pristatyti 600 tūkst. „Reval“ svečių. Šiuo sprendimu bendrovės tikisi padidinti pajamas.