Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Populiariausio „YouTube“ filmuko kūrėjams – bilietas į „Jaunųjų liūtų“ konkursą Kanuose

Auksinis Kanų liūtas
15min nuotr. / Auksinis Kanų liūtas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Gegužės 14 d. Lietuvos kūrybininkai, jaunesni nei 28-erių metų, gali dalyvauti „YouTube“ reklamos konkurse. Jį laimėję daugiausiai balsų „Youtube“ surinkusio filmuko kūrėjai vyks į Prancūziją. Čia, birželio 20-26 dienomis, lietuviai varžysis kartu su 41-a kūrėjų komanda, suvažiuosiančia iš viso pasaulio į 57-ojo tarptautinio reklamos festivalio „Jaunųjų Kanų liūtų“ filmų konkursą.

„Praeitais metais konkursas sulaukė itin didelio jaunųjų kūrybininkų susidomėjimo – jie noriai demonstravo savo įgūdžius, siekdami surinkti kuo daugiau balsų ir parodyti virusinę „YouTube“ galią. Džiaugiamės antrus metus iš eilės dirbdami su „Kanų liūtų“ festivalio organizatoriais. Jo konkursas „Jaunieji liūtai“ yra puiki galimybė jauniems kūrybininkams suvienyti jėgas kaip „YouTube“ komandai ir mesti iššūkį į festivalį susirinkusiems talentingiausiems reklamos kūrėjams iš viso pasaulio“, – sako „YouTube“ rinkodaros vadovė Anna Bateson.

Gegužės 14-osios vidurnaktį (pagal GMT), „Youtube“, nuorodoje www.youtube.com/canneslions, bus paskelbtas trumpo (iki 60 sekundžių) reklaminio filmuko aprašymas. Per dvi paras konkurso dalyviai turės sukurti filmuką pasaulyje žinomai tarptautinei labdaros organizacijai, kurios pavadinimas bus paskelbtas tik prasidėjus konkursui. Sukurtasis filmukas turės būti įkeltas nurodytu adresu į „Youtube“. Po konkurso, jo dalyviai visomis įmanomomis priemonėmis stengsis per savaitę surinkti kuo daugiau balsų savo pateiktam „YouTube“ virusiniam filmukui.

Gegužės 24-27 dienomis kompetentinga žiuri, suburta iš įvairių pasaulio šalių reklamos lyderių – „TribalDDB Amsterdam“ vykdantysis kūrybos direktorius Chrisas Badylis. „Greater China - Saatchi&Saatchi“ vykdantysis kūrybos direktorius Edmundas Choe, „TBWA\Worldwide“ skaitmeninės dalies vadovas Colleenas DeCourcy „Amsterdam Worldwide“ įkūrėjas ir vadovas Brianas Elliottas – vertins pateiktus filmukus ir išrinks du nugalėtojus. Darbai bus vertinami pagal tai, ar jų kūrybiškumas atitinka užduoties aprašymą ir pagal surinktų balsų skaičių. Nugalėtojai bus paskelbti birželio 1 d.

2009 m. „Kanų liūtų“ festivalyje „YouTube“ reklamos konkursas sulaukė 692 sukurtų virusinių filmukų, už kuriuos balsuota daugiau nei 100 000 kartų. Nugalėjo ir „YouTube“ komandą sudarė Adeline Chew iš Malaizijos ir Guy Dayan iš Izraelio.

Nuo 2006 m. vykstantis „Jaunųjų liūtų“ filmų konkursas yra dalis didžiausio pasaulyje tarptautinio reklamos festivalio „Kanų liūtai“. Konkurse varžosi jaunų kūrybininkų komandos iš 41 pasaulio šalies. Komandos, kurias sudaro po du, jaunesnius nei 28-erių metų dalyvius, per 48 valandos turi sukurti reklaminį filmuką vienai iš labdaros ar nepelno siekiančių organizacijų. Konkurso laimėtojai gauna neįkainojamą patirtį, asmeninę bei profesinę naudą.

Daugiau informacijos apie „YouTube“ reklaminių filmukų konkursą – www.youtube.com/canneslions.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min