Fotografijų, pristatomų kaip BADDOG atvirukai, paroda jau pradėjo kelionę po įvairias viešąsias sostinės ir Kauno erdves.
„Pirmą kartą parodai skirti meno kūriniai pateikiami kaip atvirukai, o patikusius kūrinius žmonės galės parsinešti namo, – sako Mindaugas Tautkus, idėją įgyvendinusios agentūros „Fresh Media“ vadovas.
– Eksponatai pristatomi žiūrovui gerai pažįstamoje kasdieninėje aplinkoje, kurioje jis gali lengviau suvokti ir interpretuoti meno projektą. Be to, BADDOG atvirukai jau pamėgti lietuvių, todėl tikime, jog paroda sulauks didelio populiarumo“.
Pirmoji mobilios parodos „Dekonstruojami plyšiai miesto struktūroje” dalis – „Upė“ – tai 16 juodai baltų fotomontažų, pristatančių upės erdvės problematiką. Idėja surengti šią parodą kilo Vilniaus dailės akademijos studentui Ignui Lukauskui, kurio darbai ir puošia atvirukus. Organizatoriai tikisi didelės šio meno projekto sklaidos.
Meno projektu „Dekonstruojami plyšiai miesto struktūroje“, kurio kiti ciklai – „Gatvė“, „Tiltas“, „Tunelis“, „Stotis“ – bus pristatyti vėliau, siekiama atkreipti dėmesį į destruktyvias miesto erdves, susijusias su negatyviais ardomaisiais reiškiniais.
„Šios vietos dažniausiai nėra išnaudojamos kaip miesto viešosios erdvės, o laikomos tam tikrais tranzitiniais koridoriais, – pastebi I. Lukauskas. – Meno projekte nagrinėjamas šių miesto erdvių poveikis individui, atskleidžiami jų privalumui bei asmeninis žmogaus, miesto gyventojo, santykis su šalia esančiais destruktyviais reiškiniais.“
Parodos eksponatus bus galima išvysti įvairiausiose Vilniaus vietose: Vilniaus universiteto bendrabučiuose, Vilniaus kolegijoje, naktiniuose klubuos „Havana Social club“ bei „Tarantino“, „Čili“ kavinėse, „Skalvijos“ ir „Pasaka“ kino teatruose bei daugelyje kitų vietų.
„Fresh media“ jau 10 m. teikia informacinių technologijų bei interneto projektų kūrimo paslaugas, atstovauja prekės ženklui BADDOG.