Pasak, „Kultūros nakties“ projekto iniciatorės Dainos Urbanavičienės, nuolatinių partnerių „AD McCann Vilnius“ buvo paprašyta sukurti ilgalaikį festivalio prekinį ženklą ir šiems metams skirtą komunikacijos kampaniją.
Festivalio ženklas – dinamiškas
„Festivaliui „Kultūros naktis“ sukūrėme logotipą, kuris yra ryškus tarsi naktyje matomas atšvaitas, be to, ir nuolat besikečiantis. Dvi logotipo dalys atspindi ryšį tarp žiūrovo ir menininko. Ne veltui vienas logotipo elementas primena akį, kuri nuolat stebi įdomų ir nuolat aplink ją judantį objektą“, – sakė reklamos agentūros „AD McCann Vilnius“ kūrybos vadovas Mantas Velykis.
Pasak jo, tai pirmasis „Kultūros nakties“ logotipas, kurį vis kitokį bus galima pamatyti tiek TV eteryje, tiek lauko spaudos maketuose ar kitose atributikoje. Tačiau nors ir nuolat besikeičiantis, naujasis logotipas yra lengvai atpažįstamas, kaip ir pats vienos nakties festivalis.
Reklamoje – kultūros įvairiapusiškumas
„Šiais metais „Kultūros naktis“ pasitinka šūkiu „Šviesos ieškok tamsoje“. Jį papildanti renginio reklama tik patvirtina tai, kad kartais šviesiausios mintys ir idėjos mus užplūsta tamsoje. Tokia yra ir „Kultūros naktis“, kur tik sutemus imame ieškoti nepaprastų vaizdų, kurie dienos šviesoje galbūt būtų nematomi ar net nepastebėti“, – sako M.Velykis.
Spaudos maketams pasirinkti trys kūrybos „epicentrai“ – gitaros ertmė, dažų tūbelė ir balerinos batelis – atspindi „Kultūros nakties“ įvairiapusiškumą. Juk festivalyje per vieną naktį galima spėti pažinti įvairią kultūrą – nuo šokio, teatro ar muzikos iki improvizacijų bei šiuolaikinių vaizdo ir garso technologijų.
„Kultūros naktis“ visą Vilniaus miestą nemiegoti pakvies jau birželio 19 d. Su išsamia festivalio programa netrukus galėsite susipažinti festivalio svetainėje www.kulturosnaktis.lt.