Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kvapų alchemija parodoje „Pelenė“

Žmonės mėgsta kasdienius ritualus. Vienas iš tokių, kurio kartais nepastebime, bet niekada nepraleidžiame – kvėpinimasis. Ir tai labai svarbus ritualas, nes mūsų pasirinktas esencijų derinys paliečia kūną, tampa jo dalimi ir lydi mus visur: namuose, darbe, vakarėlyje, prieš užmiegant. Kaip išsirinkti labiausiai tinkantį aromatą? Kur jo ieškoti? Ir kaip nepaskęsti masinės prekybos lentynose, kur akys mato labai daug, tačiau išsirinkti tai, kas džiugintų, tampa sudėtinga misija?
Parfumeur Aistis Mickevičius
Parfumeur Aistis Mickevičius / LITEXPO

Apie tai kalbame su aktoriumi, radijo laidų ir kvepalų kūrėju Aisčiu Mickevičiumi, kuris pirmą kartą savo kvepalus pristatys grožio industrijos parodoje „Pelenė 2014“.

(Į)kvepianti kūryba

Turbūt ne visi žino, kad Aistis Mickevičius savo laisvalaikį leidžia laboratorijoje ir kuria individualius, išskirtinius kvepalus. „FUMparFUM“ prekinis ženklas pasirodė 2011 metų pabaigoje, o šiais metais klientus nudžiugino jau antrąją penkių kvapų seriją – „Theatre Perfumes“. Aromatai be pavadinimų, arba minimalizmą šlovinantys kvepalai. Taip galėtume pasakyti, pamatę paprastus buteliukus, pažymėtus skaičiais nuo vieno iki penkių.

Tai unikalūs aromatai, gimę iš meilės teatrui, dedikuoti kokiai nors teatro pasaulio ar istorijos personalijai, asmenybei, spektakliui, reiškiniui, krypčiai, pastatui, pjesei.

„Tai unikalūs aromatai, gimę iš meilės teatrui, dedikuoti kokiai nors teatro pasaulio ar istorijos personalijai, asmenybei, spektakliui, reiškiniui, krypčiai, pastatui, pjesei... Tai nėra tiesiog aromatai be istorijos ir inspiracijos, tai kvepalai – meno kūriniai“, – sako Aistis Mickevičius ir sukonkretina, kas jį įkvepia kūrybai bei naujų aromatų atradimams. – „Italų teatro pažiba Romeo Castelluci Dantės interpretacijoje „Pragaras. Skaistykla. Rojus“ sukurtas personažas – baltas arklys. Antrojo kvapo epicentre sukiojasi komedijos del arte personažas Arlekinas, kurį, mano nuomone, geriausiai ir profesionaliausiai Milano „Piccolo“ teatre įkūnijo italų aktorius Marcelo Moretti. Bandžiau atsakyti į klausimą: kuo kvepia Arlekino drabužis? Trečioji inspiracija – prancūzų teatro ir kino aktorė Jeanne Moreau, kurios talentas bei asmenybė mane ir stebina, ir žavi. Eimunto Nekrošiaus požiūris į teatrą, scenos pavertimas šventove, sakralia ritualų erdve – tai ketvirtojo kvapo aktualija. Prie kvepalų kūrimo prisidėjo ir konkretus kūrinys – tai Williamo Shakespeare‘o pjesė „Audra“. Joje veikia mane sužavėjusi dvasia Arielis, todėl penktojo numerio kvepalai – nepagaunami ir nesuvokiami.“

Tapk parfumeriu „Pelenėje“!

Balandžio 4–6 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyksiančioje 21-oje grožio industrijos parodoje „Pelenė“ galėsite iš arčiau susipažinti su Aisčio Mickevičiaus parfumerija, daugiau sužinoti apie jo kūrybos inspiracijas ir atrasti naujųjų „Theatre Perfumes“ aromatų žavesį.

Aktorius užsimena, kad parodoje ne tik galėsite ieškoti jums tinkamo aromato, bet turėsite galimybę patys jį susikurti, tereikės prisėsti prie „POP UP Perfumes Bar“ stendo!

Koks tai baras? „Tai unikalus projektas, kuris leidžia kiekvienam bent pusvalandžiui virsti parfumeriu, išsirinkti ingredientus ir sukurti nepamirštamą kvapą“, – sako Aistis.

Ar realu, kad mažai apie esencijas išmanantis žmogus sugebės sukurti kvepalus? Aistis Mickevičius kviečia žaisti, atrasti ir prisijaukinti naujus aromatus, nes, jo nuomone, mėgstami kvapai kartais slepiasi tiesiog asociacijose: „Mes intuityviai vienus kvapus renkamės ir adaptuojame, o kitus mūsų pasąmonė atmeta. Todėl išsirinkti esencijas nebus sudėtinga. Taip pat – kiekvienas iš mūsų skirtingai interpretuojame kvapą. Vienam malonus aromatas asocijuojasi su įspūdingu gamtos reiškiniu, kitam – mėgstamu muzikos kūriniu, dar kitam – spalvų gama... Aišku, tai tik žaidimas, juk per pusvalandį nesukursi šedevro“.

Tobulo aromato paieškos

Litexpo/Aistis Mickevičius
Litexpo/Aistis Mickevičius

Aistis Mickevičius prasitaria, kad jam idealus kvepalų pirkėjas tas, kuris nesivaiko madų ir tendencijų, sugeba atmesti visus išankstinius nusistatymus ir pasikliauja nuojauta.

Idealus kvepalų pirkėjas tas, kuris nesivaiko madų ir tendencijų, sugeba atmesti visus išankstinius nusistatymus ir pasikliauja nuojauta

Su aktoriumi sutinka ir parfumerijos istorijos žinovė, nagrinėjanti kvepalų ypatybes ir poveikį žmogui, tinklaraščio minervosblogas.lt autorė Rimantė. Ji prisimena neseną atsitikimą Romoje: „Vaikštinėdama pavasarinėmis gatvelėmis atkreipiau dėmesį į nedidelių ir, rodos, neišvaizdžių parfumerijos parduotuvėlių gausą, kuriose dominavo įvairūs negirdėti arba labai seniai girdėti prekių ženklai. Vienoje jų sutikau savininką – senyvą italą, visai neblogai kalbantį angliškai, su kuriuo pasikalbėjome apie jo parduotuvę ir klientus. Revillon „Detchema“, Jean Desprez „Bal a Versailles“, Jean Couturier „Coriander“, Sergio Soldano „Black“ ir kiti seniai neregėti kvepalai šio italo parduotuvėlėje siūlomi greta daugybės man negirdėtų itališkų kvepalų. Paklausęs, kas yra jo klientai, italas nusijuokė – visų pirma, patys italai, ypač – tokie seni kaip jis, sugrįžtantys čia nusipirkti ilgus metus naudojamos parfumerijos. Taip kuriami geri prisiminimai – keliauji į siauroje Romos gatvelę esančią konkrečią parduotuvėlę pas konkretų senyvą italą nusipirkti pusę gyvenimo tave lydinčių kvepalų“.

Apie kvepalų pasirinkimus, tendencijas ir naujienas rašanti Rimantė tiki, jeigu Lietuvos parfumerijos parduotuvės išlaikytų savo unikalumą, kviečiantį apsilankyti būtent jose, o parfumerijos naudotojai ieškotų kvepalų asmenybėms, o ne socialiniam statusui pabrėžti, parfumerija susilauktų daugiau dėmesio.

„Pelenė“ – įmintos grožio paslaptys

Grožio ritualai – neatsiejami nuo mūsų kasdienybė, o „Pelenės“ paroda – geriausia dovana po žiemos miego pabudusiam Jūsų grožiui. Balandžio 4–6 dienomis Vilniuje Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyksianti tarptautinė grožio industrijos paroda „Pelenė“ kviečia apsilankyti visus, kuriuos domina įvairios parfumerijos naujienos ir tendencijos, unikalių (vienetinių) kvepalų pristatymai, susitikimai su parfumeriais. „Pelenėje“ turėsite unikalią progą iš arčiau apžiūrėti ir įvertini bei įsigyti „FUMparFUM“ prekinio ženklo, už kurio slepiasi Aisčio Mickevičiaus vardas, aromatus.

Parodoje taip pat bus pristatomos kosmetologijos naujienos, grožis „be skalpelio“ ir medicininės kosmetologijos paslaptys, plaukų grožio ir sveikatos, idealaus makiažo priemonės, mados, garsiausių Lietuvos bei užsienio vizažistų konsultacijos. Parodoje taip pat rasite juvelyrikos darbų stendų, galėsite išsirinkti rankų darbo, unikalius papuošalus. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius