Norintieji dalyvauti savaitės trukmės festivalyje, kurio programoje – parodos, reklaminių klipų peržiūros, apdovanojimų ceremonijos ir profesinių pažinčių ratą plėsti padėsiantys renginiai, gali rinktis 3, 4 arba 7 dienų bilietą bei „Premier Package“ pasiūlymą. Specialios nuolaidos siūlomas jauniems profesionalams ir studentams.
„Kanų liūtai leidžia dalyviams atsitraukti nuo savo kasdienio darbo ir kelioms dienoms išties pasinerti į unikalią kūrybingumo aplinką, – sako „Lions Festivals“ generalinis direktorius Philipas Thomasas. – Dėl išskirtinių progų pasisemti įkvėpimo, pasimokyti ir užmegzti pažinčių tai šansas pasaulio kūrybos industrijų bendruomenėms įvertinti vieni kitų pasiekimus ir kilstelėti industriją į naujas aukštumas.“
Pirmą kartą „Kanų liūtų“ festivalis turės temą – „Kūrybingumas veiksme“ („Creativity in Action“). Per savaitę bus surengta per 50 seminarų ir daugiau nei 20 praktinių dirbtuvių. „Brazilijos diena“ leis atidžiau pažvelgti į didžiausios Pietų Amerikos valstybės reklamos ir rinkodaros rinką.
Registracija į „Kanų liūtų“ festivalį: www.canneslions.com/register.