Sprendimas pakeisti apdovanojimų kategorijų skaičių buvo priimtas atsižvelgiant į reklamos rinkos pokyčius. „Pamatėme, kokio didelio susidomėjimo sulaukė pernai atsiradusi ryšių su visuomene kategorija „Kanų liūtų“ festivalio metu, - sako reklamos festivalio „Kanų liūtai“ vadovas ir „Eurobest“ organizatorius Philip’as Thomas, - tuo tarpu mobiliosios reklamos kategorijos atsiradimą lėmė tai, jog judriosios technologijos jau keletą metų yra neatsiejama komunikacijos ir įvaizdžio kūrimo dalis“.
Nuo 1988 m. rengiamas reklamos festivalis „Eurobest“ yra didžiausias šio žanro renginys Europoje. Festivalyje apdovanojami kūrybiškiausi reklamos darbai trylikoje kategorijų: televizijos ir kino, spaudos, lauko, radijo, interneto, tiesioginės, integruotos ir mobiliosios reklamos, žiniasklaidos planavimo, pardavimų skatinimo, dizaino, kūrybinės grupės ir ryšių su visuomene. Apdovanojimai yra dviejų dienų festivalio, kuriame kompetentingiausi Europos reklamos rinkos atstovai dalinsis patirtimi, dalis.
Daugiau informacijos apie festivalį: www.eurobest.com.
Registracija:
Dalyvių registracija vyksta nuo 2010 m. liepos 29 d.
Pretendentų į apdovanojimus registracija prasidės 2010 m. rugpjūčio 26 d.
Festivalio data: 2010 m. gruodžio 7–8 d.