Parodoje bus rodoma animacija ir vaizdo kūriniai (dalį vaizdo medžiagos bus galima pamatyti tik atidarymo metu), eksponuojama fotografija, tapyba, muliažai – juos visus jungia vartojimo kultūros Rytų Europoje tema. Sukuriama erdvė ironiškai atspindi žmogaus-vartotojo poziciją tiek istoriniame Rytų Europos kontekste, tiek šiandienos visuomenėje. Keliamas klausimas: kur peržengiama riba tarp „normalaus“ vartojimo ir priklausomybės? Ironizuojant galima geriausiai atskleisti parodos esmę, todėl imtasi būtent šios išraiškos priemonės.
„Erdvė Supermarketas“ yra intymi erdvė, kurios pagrindinis veikėjas – pats autorius, pakliūnantis į skirtingas situacijas kasdienybėje arba regintis prisiminimus apie žlugusią, nepasiteisinusią sistemą. Tai tęstinis projektas, pradėtas 2009 m., o 2011 m., rezidencijos Jerevane metu, eksponuotas ir Armėnijos žiūrovams.