„Aplink Juodąją“. Pasakiško grožio Stambulas ir kelionė Bulgarijos link (nuotraukos)

Dvidešimt aštunta ekspedicijos diena prabėgo Stambule. Viena jo dalis yra Europoje, kita – Azijoje.
Motomanai negalėjo atsigrožėti Stambulu ir sau pažadėjo dar katą grįžti į šį miestą. / Edo Bareikos (emotions.lt) nuotr.
Temos: 2 Stambulas Turkija

Visi ekspedicijos įrašai

Tai nuostabaus grožio miestas, kuriame persipina europietiška ir azijietiška dvasia. Per pusantros dienos neįmanoma apžiūrėti net mažos jo dalies. Tai viena iš tų vietų, į kurias pažadėjome grįžti dar kartą. Paplaukiojom Bosforo sąsiauriu, aplankėm kelias mečetes, didįjį ir prieskonių turgus.

Vakarėjant atsisveikinę su Laura ir jos vyru patraukėme Bulgarijos link. Nuo miesto centro net su motociklu per kamščius važiavome dvi valandas. Pasienio kirtimas neprailgo ir nors buvo po vidurnakčio Bulgarijos pasieniečiai sugebėjo mus pralinksminti. Kertant sieną teko sustoti šešiose vietose ir pirmojoje mums davę USB raktą, kurį turėjome nešti vis į kitą vietą, kol galų gale visos procedūros buvo baigtos ir mes galėjome vykti toliau. Nakvynės vietą radome jau paryčiui netoli Burgaso miesto. Palapines tamsoje pasistatėme visai šalia jūros, kaip paaiškėjo ryte kažkokiame vietiniame parkelyje.

Paskutinėmis žiniomis Rimas sėkmingai parvyko į Lietuvą. 3725 kilometrus nuo Turkijos vidurio iki Vilniaus jam pavyko įveikti per tris dienas.

Ekspedicijos blogą rasite ir puslapyje Enduro kelionės.