Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geriausios pasaulio reklamos – penkiuose Lietuvos miestuose vienu metu

Šiemet lapkričio 22-oji – ypatinga diena. Tai diena, kai žiūrovai sales užplūs žiūrėti ne filmų, o pamatyti to, ko kitą dieną gal net stengtųsi išvengti. Diena, kai vilkams teliks šiepti iltis, nes didžiuosiuose ekranuose karaliaus „Kanų liūtai“.
„Kanų liūtai“
„Kanų liūtai“ / Organizatorių nuotr.
Temos: 1 Reklama

Lapkričio 22-ą dieną 22 valandą penkių didžiausių Lietuvos miestų gyventojai galės išvysti geriausias pasaulio reklamas tuo pačiu metu. Unikalus reklamos seansas truks dvi valandas ir bus sudarytas iš 100-to prestižinius „Kanų liūtų“ apdovanojimus šiemet pelniusių reklaminių vaizdo klipų. Darbai, kurie buvo išrinkti geriausiais ir gavo bronzos, sidabro, aukso ir „Grand Prix“ apdovanojimus, bus rodomi Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio bei Šiaulių kino teatruose.

Jau šį pirmadienį, spalio 24 dieną, bilietai į šį unikalų renginį bus parduodami pigiau. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje bilietai kainuos 15 Lt, Šiauliuose ir Panevėžyje – 10 Lt. Vėliau bilietai kainuos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje – 20 Lt, Šiauliuose ir Panevėžyje – 15 Lt.

„Kanų liūtų“ geriausi darbai – tai galimybė pažiūrėti į reklamą, kaip į meno kūrinį, kaip į pasaulinių reklamos kūrėjų neišsemiamo kūrybiškumo įrodymą, galų gale, kaip pasaulinių tendencijų, problemų ir aktualijų veidrodį. Visos reklamos bus rodomos originalo (anglų) kalba, taip siekiant perteikti ir išsaugoti kūrybinių darbų autentiškumą.

Tarptautinis „Kanų liūtų” („Cannes Lions“) reklamos festivalis – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys, šiemet vykęs jau 58-tą kartą, jame konkuravo virš 28 tūkstančių kruopščiai atrinktų geriausių reklamos darbų iš viso pasaulio.

Kasmet Viduržiemio jūros pakrantėje, Kanuose, susirenka daugiau kaip dvidešimt tūkstančių reklamos kūrėjų, jos užsakovų, rinkodaros bei žiniasklaidos atstovų iš beveik šimto pasaulio šalių. Festivalio metu apdovanojami spaudos, TV, radijo, lauko, pardavimų skatinimo, žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene, savireklamos projektai. Laimėtojai gauna aukso, sidabro, bronzos ir „Grand Prix“ apdovanojimus bei prestižinius „Liūto trofėjus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius