Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įteikti „Paparazzi 2010“ apdovanojimai

Sausio 27 d. „Publicum“ komunikacijos įmonių grupė surengė tradicinę žurnalistų ir ryšių su visuomene specialistų šventę „Paparazzi 2010“, kurios metu specialiomis nominacijomis įvertinti svarbiausi 2010 metų įvykiai ir reiškiniai Lietuvos žiniasklaidoje.
Apdovanojimai „Paparazzi 2010“
Apdovanojimai „Paparazzi 2010“ / Alfredo Pliadžio/pliadisfoto.lt nuotr.

Didžiausios šalies „Publicum“ komunikacijos įmonių grupės požiūrį į Lietuvos žiniasklaidą praėjusiais metais įprasmino „vieno panorėjusio likti nežinomu lietuvių liaudies meistro“ sukurtos šių metų simbolio zuikio mėgstamiausio patiekalo – morkos skulptūrėlės.

Jos atiteko „Paparazzi 2010“ nominacijų nugalėtojams, kuriuos paskelbė sostinės bare „Paparazzi“ vykusią šventę vedusi bene geidžiamiausias paparacų laimikis Natalija Zvonkė.

„Paparazzi 2010“ nominacijos:

Už išlikimą – visiems Lietuvos žurnalistams, sugebėjusiems išlikti bene sunkiausiais Lietuvos žiniasklaidai metais.

Už kadrų kalvę – dienraščiui „Lietuvos rytas“.
Daugelis jaunų žurnalistų svajoja čia dirbti. Kai kuriems tai pasiseka. Kai kurie iš tų, kuriems pasisekė, tampa tikrais žurnalistais. Ir dirba tikrą žurnalisto darbą. Nes žurnalistikos kalvė čia išties stipri. Ilgai dirba. Tačiau retas sulaukia pensijos... Nes staiga išvystame juos visai kitur – su visu jų bagažu, sukauptu gimtojoje kalvėje.
Už tapatybę – dienraščiui „Respublika”.
Yra laikraščių, kurie jei ne kas mėnesį, tai bent jau kasmet vis kitokie. Savo turiniu, pozicija, tapatybe. Ir yra laikraščių, kuriems sava tapatybė, ištikimybė jai yra aukščiau visko. Galima juos mėgti arba nekęsti, tačiau vis tik tame ir yra jų stiprybė.
Už devynis gyvenimus – dienraščiui „Lietuvos žinios“.
Yra žiniasklaidos priemonių, kurioms nuolat bandoma skaičiuoti paskutines gyvavimo dienas. Ir jau jau... Bet ne – išlieka. Ir nepailsta ieškoti savęs. Ir – reikia pripažinti – randa.

Už aerobiką – dienraščiui „Verslo žinios“.
Tai laikraštis, pagal kurio apimtis galima bene tiksliausiai įvertinti Lietuvos ekonomikos padėtį, kuris plonėja ir storėja adekvačiai verslo padėčiai. Ir pastarojo meto numeriai liudija, kad nuo dugno tikrai jau kylame.

Už sportą – Diena Media News.
Yra sporto šakų, kuriose geresnių rezultatų siekiama sunkiant paskutinį prakaitą iš sportininkų. Ir yra sporto šakų, kuriose greičiau keičiami treneriai. Įdomu stebėti, kaip šios taisyklės pritaikomos žiniasklaidoje. Ir apskritai gyvenimo ir išgyvenimo taisyklės tokiuose vyriškuose sportuose, kaip krepšinis ar futbolas, yra kitokios, vyriškos. Dar įdomiau stebėti, kaip šios vyriškos taisyklės pritaikomos žiniasklaidoje.

Už teisybę – televizijai TV3.
Už tai, kad sudarė galimybę gyvenimo realybę televizijos ekrane stebėti ne tik serialuose. Už realybės priartinimą. Už teisybę, kurią ginti tenka net ir šokių projektuose.

Už Valinskus – televizijai LNK.
Už susigražintą Valinskų porą, už tai, kad jie turi kur grįžti – daugelio žiūrovų džiaugsmui ar bent jau smalsumui.

Už Misiją neįmanomą – televizijai LTV.
Yra nemažai filmų, kuriuose herojus gauna sunkiai įgyvendinamą užduotį, viso filmo metu kariauja, draskosi, siekia, per plauką išvengia žūties. Tačiau filmo pabaiga visada būna šviesi ir gera. Ir scenarijų tokio tipo filmams niekada nepritrūksta.
 
Už simbolius – televizijai BTV.
Žmonės ateina ir išeina. Tačiau lieka vertybės. Ir simboliai. Televizijoje tai dažniausiai būna logotipas, užsklandos, kurių niekaip nesupainiosi, nepaisant besikeičiančių veidų.

Už lakštingalų sugrįžimą – televizijai „Lietuvos ryto TV“.
Paukščiai iš šiltųjų kraštų, kaip žinome nuo mažumės, grįžta pavasarį. Lakštingalos taip pat. Tačiau kartais, kai labai nori arba kai labai reikia, jos grįžta ir lapkričio mėnesį. Gal tiesiog gerai, kad apskritai grįžta? Ir gal gerai, kad su savimi nepasiima kormoranų?

Už Pilietį – interneto portalui „Delfi.lt“.
Už tai, kad nemiega ant laurų ir „ant dizaino“. Už tai, kad sudarė galimybę kiekvienam Lietuvos žmogui tapti žurnalistu  ar bent jau pajusti šio luomo skonio ir dvasios.

Už 90 metų Moteriai – žurnalui „Moteris“.
Už akivaizdų įrodymą, kad skirti moteriai 90 metų verta, kad moterys ir kiekviena moteris verta to ir dar daugiau…

Už 10 metų Žmogui – žurnalui „Žmonės“.
Tai žurnalas, kuris per 10 metų apnuogino daugiausiai Lietuvos žvaigždžių. Tačiau svarbiau, kad slegiančios kasdienybės chore šis žurnalas primena, jog gyvenime yra ne tik juoda ir balta, bet gerokai daugiau spalvų ir svarbiausia – dar ne visi žmonės išvažiavo iš Lietuvos.

Metų paparacas – prizas atiteko „Diena Media News” fotografui Gediminui Bartuškai, kurį nugalėtoju išrinko „Paprazzi 2010” dalyviai, vertindami renginio metu eksponuotą nuotraukų parodą.
 
Pasak „Publicum Group“ valdybos pirmininko Ričardo Jarmalavičiaus, septintą kartą surengta šventė „Paparazzi“ jau tapo tradicine Lietuvos žiniasklaidos gyvenime ir „Publicum“ grupė rengs ją toliau – kiekvienų metų pradžioje.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius