„Kamuolio skrydis, suvienijęs Lietuvą“ tęsė kelionę 5 dieną

Kalvarijoje, Lazdijuose, Alytuje, Druskininkuose, Varėnoje, Šalčininkuose, Trakuose, Elektrėnuose, Kaišiadoryse bei Širvintose „Kamuolio skrydžio, suvienijusio Lietuvą“ dalyviai lankėsi ketvirtadienį.
Rokiškis
Rokiškis / Organizatorių nuotr.

Naktį praleidę Anykščiuose, sekantį rytą sukilome anksti ir patraukėme prie naujai atsidariusio Lajų tako, kur mūsų laukė vienas geriausių Lietuvos plaukikų, Olimpinės rinktinės narys Giedrius Titenis, buvęs krepšininkas Sergejus Jovaiša bei kiti miesto atstovai. Filmavimas vyko trisdešimties metrų aukštyje ir visai komandai paliko neįkainojamą įspūdį.

Sekanti stotelė – Molėtai, kur kamuolio skrydį atliko vicemeras Mindaugas Kildišius miesto savivaldybės kieme.

Švenčionyse mūsų laukė pakankamai gausiai susirinkę dalyviai – visi rankose laikė vėjyje plazdančias vėliavas, o kamuolį permetė Rimantas Klipčius.

Organizatorių nuotr./Švenčionys

Utenoje filmavimas vėl vyko ekstremaliomis sąlygomis – šį kartą labiau jaudinomės ne dėl kamuolio, bet dėl dviejų jaunuolių, kurie motociklais atliko įvairius triukus. Kamuolys permestas ant Dauniškio ežero tilto, o veiksmą atliko miesto meras. Fone žaismingai savo šokius atliko muzikinis fontanas. Kupiškį pristatė vietinis krepšininkas.

Per pietus lankėmės Pasvalyje, kur dėl lietaus negalėjome filmuoti lauke – miesto atstovai mus pakvietė į „Pieno žvaigždžių“ areną, kur kamuolio skrydis atliktas Pasvalio krepšininkų. Vėliau mūsų komandą pavaišino kava, aprodė naujai statomą baseiną, sporto salę, o mus sužavėjo faktas, jog nors gyventojų mieste yra ne tiek ir daug, dėmesys sportui skiriamas itin didelis.

Biržai mūsų laukė pilies kieme, o kamuolį permetė Lietuvos lengvaatletė, septynkovininkė, dešimtkovininkė Austra Skujytė.

Organizatorių nuotr./Biržai

Rokiškis mus pasitiko nuostabaus grožio aikšte, o vos atvykome, nustojo lyti. Kamuolys permestas vietinių, jaunų krepšininkų.

Zarasų filmavimą kiek sutrikdė netikėtai didelė liūtis, kuri visus dalyvius suvijo į muziejaus vidų. Vos spėjome pasidaryti nuotraukas, lauke lietaus debesys nuslinko ir filmavimo aikštele tapo įspūdingo grožio tiltas. Metimą atliko Zarasų miesto meras bei kiti atstovai.

Sekantis sustojimas – Visaginas, po kurį teko šiek tiek paklaidžioti, kol suradome reikiamą vietą. Tačiau viską atpirko Lietuvos kanojininkas, Olimpinis vicečempionas Jevgenijus Šuklinas, kuris, įsitaisęs kanojoje, atliko kamuolio perdavimą. Į Ignaliną atvykome jau temstant – čia mūsų laukė būrys žmonių ir miesto atstovų surengtas renginys Vasaros estradoje.

Nakvynei mus priglaudė Utena, o rytoj leisimės į paskutinę projekto kelionės dieną. Leisdami laiką automobilyje net nepastebėjome, kaip greitai eina laikas ir jau visai netrukus sugrįšime namo, o rugsėjo 5 dieną pristatysime kamuolio, suvienijusio Lietuvą, skrydį.