Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

NASA Žemėje aptiko naują gyvybės formą

DNR
Photos.com nuotr. / DNR
Šaltinis: BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

Kalifornijoje aptikta lig šiol buvusi nežinoma bakterija, kuri gali augti arseno turinčioje terpėje ir įterpti arseną į savo DNR, pranešė ketvirtadienį mokslininkai, pasak kurių, šis atradimas gali praplėsti gyvybės paieškos už Žemės ribų sritį.

„Nauja yra tai, kad arsenas naudojamas kaip sudėtinis organizmo elementas“, – aiškino Arielis Anbaras, vienas tyrimo autorių, paskelbusių apie savo darbą žurnale „Science“.

„Gyvybės pagrindą sudaro šeši elementai: anglis, vandenilis, azotas, deguonis, siera ir fosforas“, – rašo autoriai.

Šie elementai sudaro nukleinines rūgštis, proteinus ir lipidus. Tačiau teoriškai neatmetama ir kitų elementų naudojimas. Lig šiol mokslui to neteko nustatyti.

Atradimo autorė yra Felisa Wolfe-Simon, NASA astrobiologijos mokslo darbuotoja bei buvusi A.Anbaro grupės aspirantė Arizonos valstijos universiteto Žemės ir kosmoso tyrimų fakultete.

Minima bakterija buvo aptikta rytinėje Kalifornijos dalyje esančio Mono ežero nuosėdose, kuriose daug druskų ir arseno.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai