Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: kas antra jauna Austrijos moteris kenčia nuo liguisto poreikio pirkti

Jaunos vienišos Austrijos moterys yra dažnai priklausomos nuo parduotuvių – kas antra 14–24 metų mergina ar moteris negali nepirkti, rodo trečiadienį paskelbti tyrimo rezultatai.
Pirkinių krepšelis
Pirkinių krepšelis / Photos.com

Darbo Rūmų (AK) užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad 52,7 procento moterų ir merginų iki 24 metų kenčia nuo oniomanijos (liguisto poreikio pirkti), net 15,1 procentų – nuo sunkios oniomanijos formos.

„Jaunos moterys ypač greitai pasiduoda madai ir reaguoja į reklamą“, – sako AK vartotojų elgesio tyrimo ekspertas Karlas Kollmannas.

Visų amžiaus grupių moterys yra labiau linkusios apsipirkti nei vyrai. Tačiau pirkimo manijai ypač neatsparios vienišos iki 30 metų moterys, įskaitant net mažas pajamas turinčias, sako K.Kollmannas.

Pasak jo, politiškai aktyvūs, partnerį turintys ar internetinėje prekyboje neperkantys asmenys yra mažiau linkę išsiugdyti tokią priklausomybę.

Tyrimas parodė, kad sunkiai įveikiamą potraukį pirkti jaučia net 27 procentai austrų. Pernai tokių žmonių buvo net trimis procentais daugiau. Pasak eksperto, toks pasikeitimas siejamas su ekonomikos krize, kai žmonės yra priversti atsargiau elgtis su pinigais.

Darbo rūmai siūlo šviesti jaunus žmones ir supažindinti juos su pirkimo manijos pasekmėmis, viena kurių gali būti milžiniški įsiskolinimai.

„Mes turime jiems išaiškinti, ką reiškia pirkti išsimokėtinai“, – sakė AK Vartotojų politikos skyriaus vadovė Gabriele Zgubic.

 „Potraukis apsipirkti dažnai nelaikomas problema, nes tai esąs būdas siekti socialinio statuso“, – sakė G.Zgubic.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius