Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 04 12

Idėjų inkubatoriuje – nuo virtualios matavimosi kabinos iki prekinio ženklo Kaunui

Visą praėjusį savaitgalį Kauno Ryšių istorijos muziejuje beveik pusantro šimto jaunų ir iniciatyvių žmonių geriausias savo komercines bei socialines idėjas vertė realybe.
Informatiką studijuojančio T.Kleinausko suburtos komandos projektas jau netrukus turėtų būti pritaikytas realybėje.
Informatiką studijuojančio T.Kleinausko suburtos komandos projektas jau netrukus turėtų būti pritaikytas realybėje. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Penktadienio vakarą kiekvienas renginio „Startup Weekend Kaunas“ dalyvis susirinkusiems pristatė savo idėjas. Vėliau vykusio balsavimo metu buvo išrinkta 14–a idėjų, dalyviai pasiskirstė į komandas ir ėmėsi jas įgyvendinti.

Programuotojai, dizaineriai, teisininkai, verslininkai bei kitų sričių specialistai per 54 valandas sukūrė savo produktus arba bent jų prototipus. Vakar komandos žiūrovams bei iš žymių verslo pasaulio atstovų sudarytai komisijai pristatė savo darbo rezultatus.

Drąsios ir inovatyvios idėjos

Specialiu prizu buvo apdovanota komanda, per savaitgalį sukūrusį išmaniesiems telefonams skirtą lietuvišką klaviatūrą. Metinė žurnalo „Wired“ prenumerata buvo įteikta komandai, sukūrusiai išmaniesiems telefonams skirtą programą, leidžiančią sužinoti kryptį bei laiką, kai danguje įsižiebia žvaigždės.

Socialinių projektų kategorijoje laimėtoja buvo paskelbta komanda, sukūrusi portalą bunda.lt, kuriam padedant žmonės gali spręsti įvairias savo miesto problemas. Anot idėjos autorių, tai yra visuomenę žadinsiantis projektas. Šiai komandai buvo įteiktas 1500 Lt čekis.

Analogišką prizą gavo komercinių idėjų kategorijoje triumfavę jaunuoliai, sukūrę virtualaus drabužių matavimosi platformą, skirtą internetinėms parduotuvėms. „Turint kompiuterį ir internetinę kamerą, galima pamatyti, kaip vienas ar kitas drabužis atrodo ant žmogaus“, – aiškino idėjos autorius Tadas Kleinauskas, Kauno technologijos universiteto trečiakursis.

Itin palankiai šį projektą įvertinusi komisija jo autoriams pasiūlė neapsistoti tik ties drabužių parduotuvėms – buvo pasiūlyta bendradarbiauti ir su papuošalų bei akinių pardavėjais.

„Netolimoje ateityje planuojame platformą patobulinti taip, kad žmogus galėtų matyti trimatį savo kūno ir drabužio vaizdą“, – žadėjo projekto autoriai.

Viršijo lūkesčius

„Tai puiki idėja, kuri jau yra praktiškai įgyvendinta. Ji netrukus bus pritaikyta realiame versle, – tvirtino „Startup Weekend Kaunas“ organizatorius Justinas Katkus, patikinęs, jog šis projektas Kaune bus vykdomas ir kitais metais. – Prieš renginį vyliausi, jog iki sekmadienio vakaro savo tikslus įgyvendins bent 7 komandos. Mano lūkesčiai buvo viršyti dvigubai. Tai rodo, kad šis projektas buvo pribrendęs reikalas. Be to, labai smagu, kad į renginį susirinko gausus meistrų (patyrę verslininkai – red.) klubas, kuris konsultavo dalyvius. Labai džiaugiuosi ir tuo, kad meistrai ketina globoti jiems patikusias idėjas.“

Sukūrė Kauno prekinį ženklą

Daugelio „Startup Weekend Kaunas“ dalyvių simpatijas užkariavo gera nuotaika spinduliavusi komanda, sukūrusi atviro kodo prekinį ženklą „Got Balls“. Iš pradžių ketinę dirbti su laikinajai sostinei pritaikytu prekiniu ženklu „Kaunas Got Balls“, vėliau idėjos autoriai šį šūkį pavertė universaliu ir pritaikomu bet kam. Projekto kūrėjai pažadėjo pagaminti ir Kauno merui Andriui Kupčinskui padovanoti marškinėlius, su asmeniškai jam pritaikytu šūkiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius