Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Fast Lap“ debiutuos „Omnitel 1000 km lenktynėse“

„Fast Lap Race“ lenktynių akimirka
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr. / „Fast Lap Race“ lenktynių akimirka
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Šiemet itin gausioje didžiausio ir prestižiškiausio automobilių sporto renginio Baltijos šalyse - „Omnitel 1000 km lenktynių“ – programoje vietos rado ir „Fast Lap“ lenktynės, kurias į Palangą susirinkę žiūrovai galės stebėti liepos 21 ir 22 dienomis.

Tai vienos jauniausių ir bene sparčiausiai išsikovojusios populiarumą šalyje automobilių lenktynės.

„Fast Lap“ Lietuvoje debiutavo 2009-ųjų balandį kaip naujas, unikalus ir itin patrauklaus formato renginys, puikiai žinomas pasaulyje, bet iki tol beveik negirdėtas Lietuvoje, - sako šių varžybų organizatorius Giedrius Čenkus. - „Fast Lap“ – tai „time attack“ varžybų lietuviškasis analogas. Tokio pobūdžio varžybų esmė – ne nuožmios dalyvių tarpusavio grumtynės lenktynių trasoje, o bandymas pasiekti kuo geresnį asmeninį rato įveikimo laiką.“

„Fast Lap“ lenktynės vienodai patrauklios ir mėgėjams, ir profesionalams, nes jose galima varžytis tiek su eiliniu automobiliu, skirtu kasdienėms kelionėms į darbą, tiek su išskirtinai lenktynėms sukurtu bolidu. Būtent šis faktorius nemenka dalimi lėmė renginio populiarumą ir dovanojo žiūrovams galimybę paganyti akis po margą ir turtingą automobilių parką.

Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

Varžybų dalyviai skirstomi į grupes, kurių kiekviena eilės tvarka važiuoja apšilimo treniruotę bei du įskaitinius važiavimus. Po jų 14 greičiausiųjų dalyvių patenka į pusvalandžio trukmės finalinę sesiją, po kurios ir paaiškėja etapo nugalėtojai.

Debiutinio, 2009-ųjų „Fast Lap“ sezono absoliučios įskaitos nugalėtoju tapo žinomas kartingo meistras, šalies čempionas Mantas Neverdauskas, vairavęs penktosios kartos savo bendraamžį, 1993 m. pagamintą  „Honda Civic“ automobilį, išvystantį 235 AG pajėgumą, turintį 225 Nm. sukimo momentą ir sveriantį vos 900 kg.

Pernai tokia pat sėkme jau džiaugėsi daug galingesnį – net 545 AG bei 560 Nm sukimo momentą turintį ir 1250 kg sveriantį „Mitsubishi Lancer EVO VIII“ vairavęs Jonas Poškus.

Ši pergalė dar saldesnė žinant, kad vilnietis – ne profesionalas lenktynininkas, o odontologas, kuriam automobilių sportas – tik laisvalaikio pomėgis. J. Poškaus pergalė tampa dar reikšmingesnė ir todėl, kad oficialiai neklasifikuojamose lenktynėse pernai varžėsi net 124 dalyviai iš keturių valstybių – Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Rusijos.

Abu pirmųjų sezonų nugalėtojus pamatysime besivaržančius ir Palangoje, tačiau avansu pergalės ten jiems nežada net didžiausi šių lenktynių, kuriose kaip prognozuojama dalyvaus apie 60 sportininkų, žinovai.

„60 dalyvių yra maksimalus leidžiamas „Fast Lap“ lenktynininkų skaičius ir esu įsitikinęs, kad jų tiek ir bus, nes poreikis kol kas didesnis nei pasiūla“, - teigia vienas lenktynių organizatorių G. Čenkus.

Tikimasi, kad renginį papuoš ankstesniuose etapuose jau matyti tokie įspūdingi ir greiti bolidai, kaip „Dodge Viper ACR“, „Porsche 911 GT3”, „Lotus Exige S”, „Nissan Skyline GT-R32” ir kiti, į kuriuos nevalia kryps dauguma automobilių sporto gerbėjų žvilgsnių.

Beje, liepos 21-23 dienomis vyks ir „Fast Lap“ Show arba šių varžybų dalyvių automobilių paroda, kurioje bus pristatyti ne tik lenktyniniai bolidai, bet ir jų vairuotojai.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min