Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Omnitel 1000 km lenktynėse“ patikrintos technologijos

Unikaliose lenktynėse dalyvavo du „Volkswagen Tiguan“ automobiliai.
Valdo Jaručio ir Tomo Pikturnos nuotr. / Unikaliose lenktynėse dalyvavo du „Volkswagen Tiguan“ automobiliai.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prieš „Omnitel 1000 km. lenktynių“ startą šeštadienio rytą finišavo dar vienos unikalios lenktynės, startavusios penktadienio vakarą ir trukusios visą naktį, ištisas 12 valandų.

„Tai bus unikalios ištvermės ir taupumo varžybos, kuriose varžysis tik du naujausi „Volkswagen Tiguan“ automobiliai, – prieš lenktynių startą kalbėjo šios markės automobilių importuotojo Baltijos šalims „Auto Group Baltic SE” marketingo ir viešųjų ryšių vadovė Anda Budlevska. – Tai nereiškia, kad abu automobiliai tik riedės, o juos vairuojantys stengsis taupyti degalus ir mažiau teršti aplinką. Mums rūpi praktiškai įsitikinti ir įtikinti žiūrovus, ką gali duoti automobilių sportui naujausios technologijos ir kokią įtaką jos turi labiau saugant mus supančią aplinką, t.y. – išmetant kuo mažiau teršalų“.

Jau kelinti metai Palangoje vykstančių lenktynių automobiliu tituluojamo „Volkswagen“ atstovai į šių specialių, pirmą kartą rengiamų lenktynių trasą išleido du naujausius „Volkswagen Tiguan“ automobilius, kurių ratus suko po 140 AG pajėgumą išvystantys 2,0 litro darbinio tūrio TDI varikliai. Tik vienas iš jų buvo su plačiai pagarsėjusiomis šio gamintojo „BlueMotion“ technologijomis, už kurias „Volkswagen“ gamintojai šių metų Niujorko (JAV) tarptautinėje automobilių parodoje pelnė Pasaulio žaliojo automobilio apdovanojimą.

„BlueMotion“ – vienas iš pačių sėkmingiausių prekinių ženklų pasaulyje, bylojantis apie ypatingą „Volkswagen“ kompetenciją efektyvumu ir ekonomiškumu garsėjančių variklių gamybos srityje. Varikliai su šiomis technologijomis ne tik gerokai taupesni, bet ir žymiai mažiau į aplinką išmeta teršalų.

„Dėkoju už suteiktą unikalią galimybę išbandyti ir praktiškai įsitikinti ne tik įprastinio dyzelinio bei aprūpinto naujausiomis „BlueMotion“ technologijomis variklių kuro sąnaudomis, bet ir jų įtaka greičiui, o ypač – spurtui, kas automobilių sporte labai svarbu“, – iškart po šių neįprastų lenktynių surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo jungtinei penkių sportininkų komandai, kuri pakaitomis vairavo „Volkswagen Tiguan“, vadovavęs „Auto Bild Lietuva“ vyriausias redaktorius ir maratoninių kelionių mėgėjas Vitoldas Milius.

V. Milius spaudos konferencijoje iškėlė du plakatus – 5, 5 ir 4,7 litro 100 kilometrų. Tai reiškia, kad įprastu dyzeliniu varikliu varomas bandytas automobilis, važiuodamas 80–90 km/val. greičiu, 100 kilometrų sudegino 5,5 litro dyzelino, o su „BlueMotion“ technologijomis – 4,7 litro dyzelino. Be to, V. Miliaus nuomone, negalima pamiršti, kad be ženklesnės kuro ekonomijos „BlueMotion“ technologijas turintys automobiliai žymiai draugiškesni ir aplinkai, o kartu – ir visiems mums.

Spaudos konferencijoje dalyvavęs „Omnitel 1000 km lenktynių“ automobiliu tituluojamo „Volkswagen“ importuotojo Baltijos šalims „Auto Group Baltic SE” vadovas Jari Kohonenas pabrėžė, kad tokie bandymai lenktyninėje trasoje Baltijos šalyse atlikti pirmą kartą ir jie dar kartą įrodė gamintojo progresyviausiųjų technologijų gyvybingumą.

J. Kohonenas taip pat padėkojo „Volkswagen Tiguan“ bandžiusiems V. Miliui, Rokui Knyvai, Augustei Miliūtei, žinomam operos dainininkui, automobilių sporto entuziastui Kęstučiui Alčiauskiui ir kartingo meistrui Almantui Sadauskui.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min