„Mes ruošiame naują rinkodaros kampaniją, kurį nukreipta į mūsų siūlomų žaidimų gausą ir geras emocijas, kurias užtikriname savo žaidėjams. Šią kampaniją ruošėme daugiau nei metus ir joje neatsirado vietos šių pokerio profesionalų, kuriamam kambario įvaizdžiui“, – sakė „Full Tilt Poker“ atstovai.
Rinkos specialistai teigia, kad jau kurį laiką „Full Tilt Poker“ vadovų vykdoma politika vedė prie tokių rinkodaros pakitimų. Vis daugiau „Full Tilt Poker“ žaidėjų dėmesio čia siūlomi kazino žaidimai į ką pastaruoju metu ir orientuojasi kambario rinkodaros specialistai.
Norite pirmieji sužinoti svarbiausias pokerio pasaulio naujienas? Prisijunkite prie mūsų socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ – „15min Pokeris“ ir @Pokeris15min