Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Bronis Ropė turės susimokėti jį šlovinusiems laikraščiams, o jų leidėjai bus nubausti už paslėptą reklamą

Bronis Ropė
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Bronis Ropė
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Praėjusiųjų metų pabaigoje laikraščiuose reklamavęsis kandidatas į prezidentus Bronis Ropė leidėjams turės susimokėti dar kartą. Taip nusprendė trečiadienį posėdžiavusi Vyriausioji rinkimų komisija (VRK). Nei vienas B.Ropę aukštinęs leidinys nenurodė, kad tai – politinė reklama, todėl leidėjams gresia nemalonumai.

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) kandidatui B.Ropei nemalonumų pridarė pernai lapkričio pabaigoje ir gruodžio pradžioje keturiuose laikraščiuose paskelbtos publikacijos. Jose jis pasakojo, ką padarytų, jei taptų prezidentu.

VRK išsiaiškino, kad dviem laikraščiams – „Šiaulių kraštui“ ir „Vakaro žinioms“ už publikacijas sumokėjo LVŽS.

Nei vienas leidinys nenurodė, jog straipsniai apie B.Ropę yra politinė reklama. Ignalinos laikraštis interviu su miesto meru net paskelbė pirmajame puslapyje, nors politinę reklamą pirmajame puslapyje skelbti apskritai draudžiama.

Dar du laikraščiai – Ignalinos „Naujoji vaga“ ir „Ūkininko patarėjas“ nurodė straipsnius persispausdinę savo iniciatyva ir už tai pinigų neėmę.

VRK duomenimis, „Šiaulių kraštui“ už publikaciją buvo sumokėti 631 Lt, „Vakaro žinioms“ – apie 1,5 tūkst. Tai – gerokai mažiau, nei nustatyti politinės reklamos įkainiai.

Nors VRK pirmininkas Zenonas Vaigauskas teigė, kad būtų kvailystė įpareigoti B.Ropę už publikacijas laikraščiams sumokėti papildomai, komisija nusprendė kitaip, todėl B.Ropei teks pakratyti piniginę daugiau kaip 10 tūkst. Lt.

Leidėjams gresia nemalonumai

Leidiniams, kurie nurodė neėmę pinigų, B.Ropė nemokės, tačiau suma, kiek pagal įkainius turėjo kainuoti straipsnių paskelbimas, bus sumažintas limitas, kiek jis gali išleisti reklamai.

VRK posėdyje dalyvavę LVŽS atstovai kaltę pripažino, jie tikino nežinoję, kad prieš skelbdamas publikacijas B.Ropė privalėjo užsiregistruoti prezidento rinkimų kampanijos dalyviu, atsidaryti sąskaitą ir už reklamą mokėti pagal nustatytus įkainius.

Dėl to bėdų turės ne tik kandidatas į prezidentus, bet ir minėtųjų keturių laikraščių savininkai.

Paaiškėjo, kad nei vienas leidinys nenurodė, jog straipsniai apie B.Ropę yra politinė reklama. Ignalinos laikraštis interviu su miesto meru net paskelbė pirmajame puslapyje, nors politinę reklamą pirmajame puslapyje skelbti apskritai draudžiama.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie 15min